  • 31. Data: 2022-01-10 19:58:55
    Temat: Re: Ręczniak CB
    Od: ptoki <s...@g...com>

    niedziela, 9 stycznia 2022 o 14:05:40 UTC-6 Irek.N. napisał(a):
    > W mieście nie przydatne w ogóle, ale też w mieście nie mam powodów
    > używać. W trasie przydaje mi się i dlatego szukam możliwie prostego
    > rozwiązania.
    > Wszyscy psioczą na zasięg, nawet 1km jest wystarczający.

    Kup, dupy nie zawracaj.

  • 32. Data: 2022-01-10 20:01:53
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 10 stycznia 2022 o 10:17:35 UTC-6 Michał Jankowski napisał(a):

    > Ale nadal nie wiemy, do czego chcesz tej łączności użyć i kiedy będzie
    > to "trzeba".

    On sam nie wie. On liczy ze jakims cudem mu ktos do tego reczniaka w samochodzie sie
    dobije i powie ze gdzies tam korek jest. I to na tyle daleko aby mogl zjechac.
    Juz nawet nie wspomne ze nawet jak mu ktos nagada to bedzie mial problem dopytac o
    szczegoly.

    Moze szklana kule mu zaproponowac? Po dodaniu jakiegos grzyba dowie sie wiele
    wiecej...

  • 33. Data: 2022-01-10 20:13:17
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2022-01-09 o 21:05, Irek.N. pisze:
    > Ja oczekuję, że będzie cisza, ale jak trzeba będzie to znajdzie się ktoś
    > na tyle blisko, żeby odpowiednio zareagować.

    Nie znajdzie się. Chyba że masz wybitne szczęście. Na normalnym radiu
    pytasz, albo coś komunikujesz i nikt w promieniu kilkunastu km nie
    odpowiada, a Ty chcesz, żeby na 1 km się trafił użyteczny rozmówca.
    Mam na stałe zamontowaną Indianę, wygląda jak zwykła radiowa, tylko
    dłuższa, nie zwraca uwagi. Radio trochę schowane. Przydaje się, także w
    mieście ("mobilki, karetka w stronę centrum mija Auchana"), ale ogólnie
    w dobie Yanosika, nie jest to już sprzęt konieczny. Nie mniej polecam
    zasadę: albo dobrze, albo w ogóle.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 34. Data: 2022-01-10 20:16:23
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Liczysz ze ci ludzie doniosa wzdluz drogi ze w Tczewie korek na rondzie jak
    bedziesz w Malborku? Ta...

    Nie tylko powiedzą, ale i zasugerują co z tym można zrobić, gdzie dobrze
    zjeść po drodze, dowiem się też, że z przyczepy wiszą mi pasy, bo się
    "końcówki cudem wyplątały", a i ja może się na coś przydam (zdarzało się
    nieraz). :)
    Do tego 1km absolutnie wystarczy, tylko trzeba założyć, że z drugiej
    strony też są normalni ludzie za kierownicą.
    Właśnie fakt, że CB umarło poza transportem powoduje to, że w końcu
    stało się przydatne tak, jak kiedyś to wymyślono.
    Bluzgi zawsze będą, bo na drodze zdarzają się chwile "emocjonujące" i
    ludzie potrzebują się wyładować. Normalna rzecz. Ponieważ nie do tego
    radyjko będzie używane, nie specjalnie mi to przeszkadza.

    > Gniewac sie? Nie. Ale dziwie sie.
    > Po kij pytasz jak sam wiesz lepiej?

    Nie pytałem o sens CB w dzisiejszych czasach, a pomimo tego wszyscy dają
    mi rady, że to zakup bez sensu.
    Zapytałem konkretnie - jaki model jest polecany. Przeczytaj jeszcze raz
    odpowiedzi, może ja przeoczyłem odpowiedź na moje pytanie, wtedy popraw
    mnie proszę.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 35. Data: 2022-01-10 20:18:13
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Kup, dupy nie zawracaj.

    Tak zrobię, ale chciałem skorzystać z mądrości na grupie i wybrać
    dobrze. Nic się tutaj nie dowiem, więc jak piszesz - więcej dupy nie
    zawracam.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 36. Data: 2022-01-10 20:24:35
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

> [...]
    szczegoly.

    > Moze szklana kule mu zaproponowac? Po dodaniu jakiegos grzyba dowie sie wiele

    Ptoki, rzekomy On czyta tą grupę, więc wypadało by trochę formę zmienić.
    Napisałem do czego mi ręczniak potrzebny, choć nie uważam, aby miało to
    jakikolwiek związek z pytaniem.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 37. Data: 2022-01-10 20:38:19
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Nie znajdzie się. Chyba że masz wybitne szczęście. Na normalnym radiu
    > pytasz, albo coś komunikujesz i nikt w promieniu kilkunastu km nie
    > odpowiada, a Ty chcesz, żeby na 1 km się trafił użyteczny rozmówca.

    Wiesz co, jest szansa, że za 2 tygodnie będę w sąsiedztwie. Aż mnie
    korci pewna rzecz... może lepiej jednak zadzwonię. :)
    W każdym razie będzie sposobność do porównania doświadczeń ;)

> [...]
    > mieście ("mobilki, karetka w stronę centrum mija Auchana"), ale ogólnie
    > w dobie Yanosika, nie jest to już sprzęt konieczny.

    W mieście? Kompletnie bez sensu. Ja włączam CB czasami (jak mi się chce
    rozkładać kable i radio) i to tylko jak daleko gdzieś jadę. Przydaje się
    raz na... kilka wyjazdów? Sporadycznie jednym słowem.

    > Nie mniej polecam zasadę: albo dobrze, albo w ogóle.

    DOKŁADNIE, dlatego zapytałem który model jest dobry (choć użyłem frazy
    fajny, zakładając że ręczniaki są jednak w użyciu).

    Miłego.
    Irek.N.

  • 38. Data: 2022-01-10 20:46:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.01.2022 o 20:38, Irek.N. pisze:

    > DOKŁADNIE, dlatego zapytałem który model jest dobry (choć użyłem frazy
    > fajny, zakładając że ręczniaki są jednak w użyciu).

    ZTCP to ostatnio (10lat?) jakieś Yosany były jakotako w sensie że nie
    były upierdliwe w użytkowaniu. Stare Alany/Midlandy sobie daruj, te
    nowsze jeszcze są OK.

    Na OLX pewnie coś znajdziesz z używek.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 39. Data: 2022-01-11 10:06:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/01/2022 23:31, Irek.N. wrote:
    > Zastosowanie drogowe. Nie chce mi się rozkładać sprzętu w samochodzie za
    > każdym razem jak gdzieś jadę, a za rzadko w trasę wyruszam żeby na stałe
    > zainstalować.

    Może rozwiązaniem jest zakup jakiegoś taniego radyjka, na stałe, do
    samochodu. Coś z najniższej półki z hipermarketu + tania antena na
    dachu, będzie lepsze niż ręczniak.

    Bo rozumiem, z radia korzystasz też w domu? Czy może to problem, że
    zmieniasz samochód?

  • 40. Data: 2022-01-11 15:52:59
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    > ZTCP to ostatnio (10lat?) jakieś Yosany były jakotako w sensie że nie
    > były upierdliwe w użytkowaniu. Stare Alany/Midlandy sobie daruj, te
    > nowsze jeszcze są OK.
    >
    > Na OLX pewnie coś znajdziesz z używek.

    Ok, dzięki za poradę. Yosan, kompletnie nic mi to nie mówi, ale sprawdzę.

    Miłego.
    Irek.N.