  • 61. Data: 2021-03-10 10:26:01
    Temat: Re: Regulator mocy fazowy, czy grupowy?
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 3/9/2021 o 6:38 PM, Desoft pisze:

    > Jasssne :)
    > Dorwałem kiedyś prostownicę do włosów z USA.
    > Myślę, przerobię ją na 220V... a tam dioda.

    Ile to lat temu było?
    W Polsce nie spotkałem dawno takiej.
    Kiedyś chyba były takie 600/300W z diodą ale to lata 80-90 były.
    Możliwe że w wersji tylko na USA kiedyś tak robili.
    --
    pzdr, j.r.

  • 62. Data: 2021-03-10 20:15:58
    Od: Desoft <b...@a...pl>

    W dniu 2021-03-10 o 10:26, Rutkowski, Jacek pisze:

    > Ile to lat temu było?
    > W Polsce nie spotkałem dawno takiej.
    > Kiedyś chyba były takie 600/300W z diodą ale to lata 80-90 były.
    > Możliwe że w wersji tylko na USA kiedyś tak robili.

    Właśnie wracam z łazienki.
    Jedna suszarka na pierwszym biegu ma oporność: przerwa w obie strony,
    po przełączeniu na pomiar diody w jedną stronę przerwa w drugą 0,7
    Znaczek CE ma.
    Druga wypasiona (zakupiona w Niemczech co by nie było.. nie w NRD :) ) a
    poważnie - całkiem niedawno - to samo.

    --
    Desoft

  • 63. Data: 2021-03-11 09:26:12
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 3/10/2021 o 8:15 PM, Desoft pisze:

> [...]
    > Znaczek CE ma.
    > Druga wypasiona (zakupiona w Niemczech co by nie było.. nie w NRD :) ) a

    Cóż mogę powiedzieć.
    Jedna suszarka Hoffen kupiona w biedrze ok 2018 r PHD-8282:
    - pierwszy bieg 67R
    - drugi bieg 27R
    Philips suszarka oznaczenie nie czytelne ok 2000r:
    - pierwszy bieg 55R
    - drugi bieg 23R

    Lokówka stożkowa Babyliss Pro ma termostat elektroniczny i bierze 65W
    później jak się nagrzeje <1W

    Babyliss Ceramic lokówka ma diodę na 1 biegu.

    Tak trafiłem Ty widać masz inne szczęście...

    --
    pzdr, j.r.

  • 64. Data: 2021-03-11 18:40:50
    Od: Desoft <b...@a...pl>

    W dniu 2021-03-11 o 09:26, Rutkowski, Jacek pisze:

    > Babyliss Ceramic lokówka ma diodę na 1 biegu.
    >
    > Tak trafiłem Ty widać masz inne szczęście...

    Więc dioda nie jest zabroniona.
    Czyli odkształcenia prądu o takich wielkościach są dopuszczalne.

    --
    Desoft