  • 21. Data: 2020-11-24 17:12:41
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 20-11-24 o 16:48, Budzik pisze:
    > Ile płacisz? Co to jest kilkanascie? 12 czy 19?

    850 15

  • 22. Data: 2020-11-24 18:26:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    >Ostatnio ktos tu udostepniał link do ubezpieczenia tanszego o 150zł.
    >Skorzystałem i podaje link bo pewnie przez tamten juz kilka osób
    >kupiło
    >i wykorzyatało limit bonusów dla kolegi.
    >https://mubi.pl/id-AWLF30

    >Wchodząc przez ten link i kupujac polise macie 150zł zwrotu na konto.
    >A ja 50zł.

    >Kupiłem polise za niecałe 400zł gdzie w zeszłym roku płaciłem ponad
    >600
    >takze moze warto przeliczyc.

    400zl razem ze zwrotem ?

    No no ... musi im na kliencie zalezec ...

    U mnie ciekawa rozpietosc ofert - od 700 do 1600 (bez zwrotu)... ale w
    zasadzie jestem przyzwyczajony.

    J.

  • 23. Data: 2020-11-24 18:38:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2020 o 16:48, Budzik pisze:

    > Ale użyłeś kilku porównywarek?
    > Bo ja o tym pisałem.
    >
    > Porównanie do cen u agentów i z zeszłego roku nieco mija się z
    > celem....
    >
    > KONIEC CYTATU
    >
    > CZyli piszac o agentach odnosiłes sie do ostatniego zdania czyli do
    > informacji ze to cena bez doliczenia bonusu? Dziwne. Agent? Gdzie w tym
    > zdaniu jest cokolwiek o agencie?

    Czułem że nie pojmiesz o co chodzi, więc wrzuciłem Ci hint, które
    informacje nic nie wnoszą...

    > Dlatego podałem te ceny zeby sobie kazdy mogł sprawdzic.

    Nadal nie rozumiesz.
    Podaj ceny z kilku porównywarek, wtedy faktycznie każdy będzie mógł
    sobie sprawdzić.

    > TU tak kombinuja z cenami ze za to samo auto mozna dostac oferte 500
    > ale i 1500zł.

    W porównywarce?

    > Spoko.
    > Metodologia zła, efekt zły

    Nie odnosiłem się do efektu, więc nie wymyślaj pierdół.
    Pytałem o ceny w innych porównywarkach, żeby odnieść je do rzekomej
    atrakcyjności mubi.

    Nie dowiedziałem się jakie były i pewnie już się nie dowiem, za to kupę
    piany wytoczysz.....

  • 24. Data: 2020-11-24 18:54:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > W przyszłym roku też dostaniesz bonus?

    Nie. A co to zmienia w tegorocznej kalkulacji?

    > Zbierasz naklejki w biedronce? ;-)

    Nie. A co to ma wspolnego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 25. Data: 2020-11-24 18:54:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > 850 15

    850zł za OC + AC?
    Chyba całkiem ok cena.
    Ja płaciłem 550 za samo AC przy wartosci auta 20tys.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 26. Data: 2020-11-24 19:21:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > informacje nic nie wnoszą...

    > Nadal nie rozumiesz.
    > Podaj ceny z kilku porównywarek, wtedy faktycznie każdy będzie

    A niech sobie sprawdzaja ci co im zalezy.
    Ja juz znalazłem satysfakcjonujace mnie oferty.
    Next time sprawdze jeszcze ten cuk.

    > W porównywarce?

    Tak.

    > Nie odnosiłem się do efektu, więc nie wymyślaj pierdół.

    No ale przeciez efekt to jest klu całego procesu! :)

    > Pytałem o ceny w innych porównywarkach, żeby odnieść je do
    > rzekomej atrakcyjności mubi.

    Ja nie musze przegladac 10 porownywarek zeby wiedziec ze 500zł OC z
    dodatkowym zwrotem 150zł to jest bardzo dobra oferta skoro lat temu
    prawie 10 płaciłem około 300zł OC.
    Ale tak jak mowiłem - jak przy nastepnym aucie w cuk wyskoczy mi oferta
    za 200zł to przyznam zem frajer. ;-D

    > Nie dowiedziałem się jakie były i pewnie już się nie dowiem, za to
    > kupę piany wytoczysz.....

    Ale jestes maruda.
    Sprawdziłem w cuk - przy płatnosci w 1 racie około 460zł czyli pare
    złotych taniej ale duzo drozej uwzgledniajac bonus.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 27. Data: 2020-11-24 19:21:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > 400zl razem ze zwrotem ?

    Tak. Najtaniej na jedno auto znalazłem za 490 ale wziałem za 520 z
    płatnoscia w dwóch ratach. Minus 150zł bonusu = 370zł.

    > No no ... musi im na kliencie zalezec ...

    Ano.

    > U mnie ciekawa rozpietosc ofert - od 700 do 1600 (bez zwrotu)...
    > ale w zasadzie jestem przyzwyczajony.

    To umnie była nawet wieksza rozpietośc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 28. Data: 2020-11-24 21:06:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2020 o 19:21, Budzik pisze:

    > Sprawdziłem w cuk - przy płatnosci w 1 racie około 460zł czyli pare
    > złotych taniej

    30 zł o nie tak parę złotych.
    No i pewnie najlepsze oferty tylko na telefon....

    >ale duzo drozej uwzgledniajac bonus.

    No tak.
    Przy sprawdzeniu pakietu wyjdzie inaczej, tzn. bon na 150 już nie
    spowoduje opłacalności - warto o tym pamiętać.
    Luz.

  • 29. Data: 2020-11-24 21:55:37
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/11/2020 15:48, Budzik wrote:
> [...]
    >
    > CZyli piszac o agentach odnosiłes sie do ostatniego zdania czyli do
    > informacji ze to cena bez doliczenia bonusu? Dziwne. Agent? Gdzie w tym

    Kurwa mac. Czy ty nie widzisz, ze ten typ ucina zdanie w polowie,
    odpowiada na ta wyrwana z kontekstu polowe, a potem bedzie ci wciskal,
    ze to ty jestes debilem. To sa zaburzenia osobowosci.

  • 30. Data: 2020-11-24 22:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > Kurwa mac. Czy ty nie widzisz, ze ten typ ucina zdanie w polowie,
    > odpowiada na ta wyrwana z kontekstu polowe, a potem bedzie ci
    > wciskal, ze to ty jestes debilem. To sa zaburzenia osobowosci.

    Nie raz zwracałem Cavallino uwage ze manipuluje cytatami.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać