  • 41. Data: 2020-11-26 09:11:31
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-24 o 18:54, Budzik pisze:
    > Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > 850zł za OC + AC?
    > Chyba całkiem ok cena.
    > Ja płaciłem 550 za samo AC przy wartosci auta 20tys.

    No właśnie i to z assistancem ;-) 200 km

    Czy srubi mi tu coś pomoże? ;-)

    PS. Od kilku dni walczę o zakup pada dla młodego do grania.

    Promocje srocje... Albo nie możemy zrealizować zamówienia albo jak już
    przyjdzie do płacenia to cena z DUPY ...

    DLATEGO: SZKODA ŻYCIA NA UŻERANIE SIĘ Z PROMOCJAMI!

    Tak wiem... Są ludzie którzy jarają się zaoszczędzonymi 30 złotymi kiedy
    muszą objechać 3 sklepy w mieście.

    Zysk jak CHOLERA

  • 42. Data: 2020-11-26 12:56:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > No właśnie i to z assistancem ;-) 200 km
    >
    > Czy srubi mi tu coś pomoże? ;-)

    A nie wiem przelicz sobie.
    Jezeli planujesz nie sprzedawac auta przez 12 miesiecy to mozesz wybrać
    bonus 250zł.

> [...]
    >
    > Tak wiem... Są ludzie którzy jarają się zaoszczędzonymi 30 złotymi
    > kiedy muszą objechać 3 sklepy w mieście.

    To zawsze jest pytanie o ilosc poswieconego czasu vs efekt.
    Jezeli masz 2h przegladac oferty i zyskac 50zł to nie wiem czy sie
    opłaca.
    Ale z drugiej strony jezeli masz problem z kupieniem pada w dobrej
    cenie to moze robisz coś zle?
    Bo nie wiem na czym ma polegac problem - wchodzisz do netu, allegro,
    porównywarki cen etc - wybierasz, klik, kupujesz i za 2 dni w domu.
    Gdzie kłopot?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 43. Data: 2020-11-26 12:56:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Podważałem sens metodologii bez porównania porównywarek przy
    > porównaniu porównywarek.

    A skad pomysł ze ja porownywałem porownywarki?
    Czyzbys dyskutował z własnymi rojeniami?

    > Tam nie było żadnej oceny Twojego wyboru, to Ty sobie ją
    > ubzdurałeś i potem już dyskutowałeś o niej sam ze sobą tak
    > naprawdę.

    W sumie masz racje, biorac pod uwage ze rzucasz epitetami na lewo i
    prawo, zdanie o "braku wiekszego sensu" powinienem wrecz uznac za
    pochwałe albo po prostu puscic mimo uszu.

    > Nie pierwszy raz zresztą dyskutujesz ze swoimi z rojeniami,
    > totalnie olewając to co kto naprawdę do Ciebie pisze.
    > Co gorsza - wygląda na to że również (jak baba), zapamiętujesz też
    > tylko swoje rojenia (bo nie zakładam że kłamiesz wtedy celowo).

    Ach, czyli ad personam od baby (które pewnie nie jest obrazaniem) plus
    manipulacja w postaci budowania fałszywej alternatywy - gratuluje ;-D
    Wypisz wymaluj kulturalna rozmowa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 44. Data: 2020-11-26 13:14:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-11-2020 o 12:56, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A skad pomysł ze ja porownywałem porownywarki?

    A kto Ci powiedział, że ja w jakikolwiek sposób dyskutowałem o tym o co
    sobie Ty porównywałeś?

    Mówię tylko o tym o czym sam pisałem w tym wątku - czyli o porównywaniu
    porównywarek.

    > Ach, czyli ad personam od baby (które pewnie nie jest obrazaniem)

    Nie jest, jest stwierdzeniem faktu.
    Baby tak właśnie robią i to często.

    > manipulacja w postaci budowania fałszywej alternatywy

    Żadna manipulacja - po prostu przywołanie faktu sprzed kilku dni.
    W którym zarzucałeś mi coś a propos jazdy eko, co do której się nie
    wypowiadałem.

    Więc albo nie pamiętasz o jakiej jeździe wtedy mówiliśmy, tylko coś
    sobie innego zapamiętałeś, albo po prostu kłamiesz.
    Ale obstawiam że to pierwsze i że naprawdę wierzysz. że ja tak kiedyś
    napisałem.

  • 45. Data: 2020-11-26 14:18:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-26 o 12:56, Budzik pisze:
    > A nie wiem przelicz sobie.
    > Jezeli planujesz nie sprzedawac auta przez 12 miesiecy to mozesz wybrać
    > bonus 250zł.

    Bez podawania danych?
    Tydzień czy dwa temu ostrzegałem że ich strona keszuje dane które
    przeglądarka proponuje do wpisania.
    pojawiło się to już jest ich.

    W dodatku skeszowali też powiązane numery telefonów i dzwonili rankiem z
    ofertą ;-)

    Za takie coś chłosta na placu manewrowym a nie żebranie o 250 zł ;-)

  • 46. Data: 2020-11-26 14:24:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-26 o 12:56, Budzik pisze:
    > Gdzie kłopot?

    W praktyce nowoczesnego marketingu który sprzedaje coś czego nie ma na
    stanie.
    Specjalnie szukałem sztuk w salonach w moim mieście żeby odebrać
    OSOBISCIE i zamknąć temat.

    Oczywiście przepraszają ale nie mają na stanie a pieniądze już przelane

    TAKI KUR... A KŁOPOT ;-)

    A przekazanie kasy ze zwrotu gwarancyjnego na następny zakup to 3 dni
    bezskutecznego meilowania.

    Pewnie za dużo już wałków w życiu widziałem i na taki bonus wzruszam
    ramionami. W ten sposób oszczędzam siły i środki ;-)

  • 47. Data: 2020-11-26 14:27:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-24 o 19:21, Budzik pisze:
    > Tak. Najtaniej na jedno auto znalazłem za 490 ale wziałem za 520 z
    > płatnoscia w dwóch ratach. Minus 150zł bonusu = 370zł.

    A co z innymi autami/pojazdami?

    Nie to że ja jakiś krezus jestem. Mam 3 pojazdy na siebie.

  • 48. Data: 2020-11-26 15:44:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

> [...]
    > rankiem z ofertą ;-)
    >
    > Za takie coś chłosta na placu manewrowym a nie żebranie o 250 zł

    Pisza iz nie podajac danych dostaniesz mniej ofert, zapewne dlatego ze
    nie zweryfikuja twoich znizek.
    Mi to powiewa - wpisałem uczciwie nr telefonu, kupiłem dwie polisy i
    nie dzwonili z niczym dodatkowym.
    Jakis tydzien wczesniej wpisałem dane do rankomatu ale nie kupiłem -
    pani zadzwoniła i zapytała czy jestem zainteresowany, powiedziałem ze
    tym razem skorzystałem z mubi, podziekowała i tez wiecej telefonów nie
    było.
    Dramatyzujesz, wasc.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 51. Data: 2020-11-26 15:44:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > A co z innymi autami/pojazdami?
    >
    > Nie to że ja jakiś krezus jestem. Mam 3 pojazdy na siebie.

    Ale o co pytasz? Mam ci przeliczyc? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 49. Data: 2020-11-26 15:44:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

> [...]
    >
    > Pewnie za dużo już wałków w życiu widziałem i na taki bonus
    > wzruszam ramionami. W ten sposób oszczędzam siły i środki ;-)

    Nie wiem co robisz zle.
    Kupuje wielokrotnie, regularnie rozne rzeczy przez siec i juz nie
    pamietam kiedy ostatnio zdarzyły mi sie tego typu kłopoty.
    Miałes pecha?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest