  • 81. Data: 2021-06-13 12:30:43
    Temat: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-06-13 o 10:40, _Master_ pisze:

    > Po pierwsze sam przylazłeś ;-)

    A ciebie to sąsiad siłą zaciągnął. ;-)

    > Po drugie Jako że już stary jestem i włączył mi się tryb pouczania ;-)
    > zauważam że często użytkownicy nie nadążają za technologią,
    > stereotypami... Nie potrafią rozwiązywać zwykłych życiowych problemów
    > (jeden paluszek w zapasie na kilka miesięcy albo druga myszka kablowa na
    > czas AWARII)

    Zapasowy paluszek to dla ciebie życiowy problem? Naprawdę?

    > Ha.... Ludzie nie wiedzą że można mieć DWIE myszki (monitory) w tym
    > samym czasie i robią wielkie OCZY.

    Trzy też można.

    > Wielu ludziom już pomogłem i wcale nie musiałem namawiać ich do
    > wydawania kasy. Sam jestem sknerą. Przestrzegam innych aby nie
    > popełniali moich błędów. A że komuś to nie odpowiada?
    > Mam na to wywalone ;)

    I tu właśnie łżesz.
    Od początku dyskusji przekonujesz nas że twój wybór jest najlepszy.
    I zapominasz dodać że tylko dla ciebie.

    > Stetryczałym sknerą? Być może.

    Skoro tak twierdzisz.

    pozdrawiam

  • 82. Data: 2021-06-13 12:31:31
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-06-13 o 10:41, _Master_ pisze:

    > Znowu przylazłeś ;-)

    Znowu nam wmawiasz że to co dobre dla ciebie musi być dobre dla innych.

    pozdrawiam

  • 83. Data: 2021-06-13 12:32:31
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/06/2021 10:40, _Master_ wrote:
> [...]
    > czas AWARII)
    > Ha.... Ludzie nie wiedzą że można mieć DWIE myszki (monitory) w tym

    Myślę, że przesadzasz. Akurat, o ile w przypadku sekretarek i księgowych
    możesz mieć rację, to jednak to jest grupa gdzie ludzie takie rzeczy wiedzą.

    Raczej szukaj odpowiedzi w kierunku: nie zawsze świat podąża w dobrym
    kierunku, a w wielu wypadkach jest co cofanie się. Niekoniecznie trzeba
    mieć wszystko najnowsze i najlepsze, aby było *optymalne* do wykonywanej
    pracy. To dlatego dla mnie optymalna jest Motorola G6 a nie iPhone11,
    myszą przewodowa zamiast fikusnej, dwa monitory w 1 kompie zamiast 2
    kompów ze zbędną technologią FLOW itd itp.

    Nie nazwałbym tego kłopotem z nadążaniem. Nazwałbym to świadomym wyborem
    na bazie przesłanek racjonalnych.

  • 84. Data: 2021-06-13 13:00:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-13-czerwca-2021 o 12:32, heby pisze:
    > możesz mieć rację, to jednak to jest grupa gdzie ludzie takie rzeczy wiedzą.

    Niekoniecznie ;-)

    dwa monitory w 1 kompie zamiast 2
    > kompów ze zbędną technologią FLOW itd itp.

    Wybacz moje nawyki bardziej serwisanta/systemowca ;-)

    Nie bez przyczyny Aple właśnie z hukiem ogłosił że "FLOW" to coś czego
    potrzebujesz ;-)

  • 85. Data: 2021-06-13 13:12:38
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/06/2021 13:00, _Master_ wrote:
    > Niekoniecznie ;-)

    Koniecznie. Poza Animką.

    > Nie bez przyczyny Aple właśnie z hukiem ogłosił że "FLOW" to coś czego
    > potrzebujesz ;-)

    Ja?

  • 86. Data: 2021-06-13 13:17:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-13-czerwca-2021 o 12:30, RadoslawF pisze:

    > Zapasowy paluszek to dla ciebie życiowy problem? Naprawdę?

    A teraz to się przypierdalasz albo nie rozumiesz że to nie mój problem.

    A wydawałoby się że tu nie piszą księgowe i sekretarki a mają problem z
    zapasem baterii (lub drugą myszką jak zapomną o baterii)
    W sumie można zapomnieć jak się to robi raz na kwartał lub na pół roku. ;-)

    > Trzy też można.

    Kupiłem za 50 zł (sknera ;-) ) nvidia quadro? gdzie mogę do tych trzech
    ;-) dołączyć czwarty.
    Gdyby nie wielkość biurka... Księgowe, sekretarki i handlowcy robiliby
    jeszcze większe OCZY ;-)

    > Od początku dyskusji przekonujesz nas że twój wybór jest najlepszy.
    > I zapominasz dodać że tylko dla ciebie.

    Przykro mi ale musiałem odpowiedzieć na absurdalne zarzuty że w XXI
    wieku mysz radiowa jest:
    - droga
    - często pada bateria
    - ta bateria pada nagle
    - zawsze w złym momencie
    - myszka ma problemy z łączeniem
    - ma straszne lagi
    - ma jeszcze większe lagi po "obudzeniu się"
    - jest CIĘŻKA
    - i najważniejszy JEST ŹLE WYPROFILOWANA ;-)

    To są argumenty z jakiegoś wykopaliska z przełomu wieków.
    Tak. Pamiętam te czasy.
    To już przeszłość.

    Zgadza się że nie wszystko nowe jest DOBRE ;-)
    W domu używam w.8.1. W pracy W7
    Telefon mam S7 a samochód z 2006 roku.
    Muzyki słucham z kasety Condora ;)

    Ale po co się męczyć z jakimś kablem?

  • 87. Data: 2021-06-13 13:40:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-13-czerwca-2021 o 12:31, RadoslawF pisze:

    > Znowu nam wmawiasz że to co dobre dla ciebie musi być dobre dla innych.

    Manipulujesz.

    Zbiłem wszystkie stare argumenty na to że myszka radiowa to ZŁOOOO
    Ani nie jest droga, ani lagująca, ani nieprecyzyjna, nie ma problemu z
    zasilaniem czy łączeniem.
    Reszta problemów leży w GŁOWIE użytkownika

    W odpowiedzi otrzymałem że chcę kogoś do czegoś zmuszać.

  • 88. Data: 2021-06-13 15:56:56
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-06-13 o 13:17, _Master_ pisze:

    > A teraz to się przypierdalasz albo nie rozumiesz że to nie mój problem.

    Ty nie rozumiesz że mój tym bardziej nie.
    Ale się przypierdalasz.

> [...]
    > ;-) dołączyć czwarty.
    > Gdyby nie wielkość biurka... Księgowe, sekretarki i handlowcy robiliby

    I zadali by pytanie po co to robisz?

> [...]
    > - ma jeszcze większe lagi po "obudzeniu się"
    > - jest CIĘŻKA
    > - i najważniejszy JEST ŹLE WYPROFILOWANA ;-)

    Przykro mi, pierdoły pisałeś jeszcze przed pojawieniem się tych zarzutów.

    > To są argumenty z jakiegoś wykopaliska z przełomu wieków.
    > Tak. Pamiętam te czasy.
    > To już przeszłość.

    Jak widać nie do końca.

    > Zgadza się że nie wszystko nowe jest DOBRE ;-)
    > W domu używam w.8.1. W pracy W7
    > Telefon mam S7 a samochód z 2006 roku.
    > Muzyki słucham z kasety Condora ;)
    >
    > Ale po co się męczyć z jakimś kablem?

    A po co pamiętać o jakichś bateriach?
    podpinasz kabel i nie ma problemu. :-)

    Pozdrawiam

  • 89. Data: 2021-06-13 16:00:52
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-06-13 o 13:40, _Master_ pisze:

    > Manipulujesz.

    Ty manipulujesz przypisując mi słowa których nie napisąłem.

    > Zbiłem wszystkie stare argumenty na to że myszka radiowa to ZŁOOOO

    Nie takich argumentów, pytanie co zbiłeś?

    > Ani nie jest droga, ani lagująca, ani nieprecyzyjna, nie ma problemu z
    > zasilaniem czy łączeniem.

    jest droższa od kablowej, często laguje i często bywa mniej precyzyjna.

    > Reszta problemów leży w GŁOWIE użytkownika

    Generalny brak problemów z myszkami bezprzewodowymi to problem
    istniejący w twojej głowie.

    > W odpowiedzi otrzymałem że chcę kogoś do czegoś zmuszać.

    A jak inaczej podsumować twoje stwierdzenie że skoro tobie wystarcza
    to powinno i innym?

    pozdrawiam

  • 90. Data: 2021-06-13 16:27:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-13-czerwca-2021 o 16:00, RadoslawF pisze:

    > Ty manipulujesz przypisując mi słowa których nie napisąłem.

    Przyznaję się do tego pomyliłem sznownego dyskutanta ;-)

    > Nie takich argumentów, pytanie co zbiłeś?

    ???

    > jest droższa od kablowej, często laguje i często bywa mniej precyzyjna.

    Podaj statystyki najlepiej na przestrzeni lat (podałem model który nie
    laguje a kosztuje marne 200 zł.)

    Już napisałem że jestem SKNERĄ i nie kupuję emeizingów tylko to co jest
    dobre dla mojego zdrowia i kieszeni.

    > Generalny brak problemów z myszkami bezprzewodowymi to problem
    > istniejący w twojej głowie.

    Nakiś nawiedzony jesteś? Napisałem dokładnie z jakimi nie mam problemów
    od 10 lat.

    > A jak inaczej podsumować twoje stwierdzenie że skoro tobie wystarcza
    > to powinno i innym?

    Dobra. Idź się kłócić z kimś innym. Z betonem się nie da dyskutować.
    Beton kiedyś używał hujowej myszki. Zniechęcił się i już tak mu zostało
    Są tacy ludzie. Szanujemy ich. Czasem chcemy pomóc. Nie zawsze się udaje ;-)