  • 11. Data: 2021-06-04 21:42:35
    Temat: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/06/2021 23:59, 1634Racine wrote:
    > moze poszukac w ogole cos od hp...

    Na allegro jest kilka myszek "laserowa hp" wyglądająca 1:1 jak moja. Nie
    podejmuję się jednak zgadywać czy to to samo.

  • 12. Data: 2021-06-05 09:34:30
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Drogo... [ale może warto -- może ładnie zapakowana...]

    W jakim sensie drogo? Z założenia wszystko to za co należy sie opłata
    jest drogie, jednak gdy cenę skonfrontujemy  z tym co oferuje
    konkurencjąato śmiało możemy powiedzić ze jest taniej niż u nich.

  • 13. Data: 2021-06-05 14:14:19
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "heby" napisał:

    > Kwestia przelutowania mikrostyków załatwia większość awarii.

    Zgadza się. To najczęściej występująca wada. Jakość tych switchy bywa
    fatalna. A co do wymiany to też problem. Na All kosztuje 3/4 zł. Niby OK,
    ale wysyłka 20 zł i przestaje się opłacać. Aby miało to sens należało by
    kupić ich 50 szt. :)

    Pzdr

  • 14. Data: 2021-06-05 19:12:54
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/06/2021 14:14, Kamil wrote:
    > Na All [...] wysyłka 20 zł
    Dwie rzeczy:
    1) na ali te mikrostyki sa dziadowskie. Kup oryginały (bodaj Omron).

    2) na ali te mikrostyki kupowaem kilka razy, zawsze z free shipping,
    nawet 1 sztuka. Było to wiele miesięcy temu, pryznaje.

  • 15. Data: 2021-06-06 20:41:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" s9f9e4$lkg$...@g...aioe.org

    > W jakim sensie drogo?

    Kupiłem dwie po 10 pln -- jedną na dwa AAA i jedną na jeden A.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

  • 16. Data: 2021-06-07 19:15:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-06-03 o 17:14, _Master_ pisze:
    > Jeśli chcesz kupić jakąś myszkę to idź do sklepu, pomacaj i kup.
    >
    > Ale jak pracujesz czy dużo klikasz to już wchodzimy w indywidualne
    > wymagania.

    Dokładnie tak. Najlepiej zajść do jakiegoś elektromarketu, gdzie mają
    różne myszki wystawione i sobie je pomacać oraz poklikać. Tak właśnie
    szukałem myszki dla siebie, gdy mi stare zaczęły odmawiać posłuszeństwa,
    a w nowej chciałem, by po wciśnięciu przycisków mieć miękki klik.

    Podobnie zresztą z klawiaturami. Również w elektromarkecie na wystawce
    testowałem jaki każda z nich ma klik i skok klawisza.

    Sugeruję jeszcze jedną rzecz przy oglądaniu myszy w sklepie: sprawdzić,
    czy ma śrubki i czy da się je rozkręcić w przypadku jakiegoś z nimi
    problemu. Dawno temu miałem A4tech i można ją było rozkręcić do naprawy.
    Te inne, tańsze - chociaż czasem niezłe myszy marketowe - mają
    przeważnie zgrzany plastik obudowy i bez użycia siły nie da się ich
    rozebrać na części. Sam używam tanich myszy optycznych (MODECOM MC-M4
    oraz EVEREST SM-163B) i w codziennej pracy sprawdzają się z naddatkiem.

    > LOGITECH M705
    >
    > Wiem że droga i bezprzewodowa ale to zakup na lata.
    > U mnie chyba przeżyła dwie wymiany gratów w blaszaku
    >
    > Spróbujesz raz bez kabla i już nigdy go nie będziesz miał ;-)

    Ja tam nie przepadam za bezprzewodowymi i rozumiem autora, chociaż mam
    także zestaw klawiaturę i mysz po BT oraz WiFi, żeby do różnych urządzeń
    podpinać w razie potrzeby.

    K.
    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 17. Data: 2021-06-07 22:13:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-07-czerwca-2021 o 19:15, Krystek pisze:
    > eby do różnych urządzeń
    > podpinać w razie potrzeby.

    LOGITECH M720 i życie jest jeszcze prostsze :-)

  • 18. Data: 2021-06-08 10:28:08
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > "trybun" s9f9e4$lkg$...@g...aioe.org

    > Kupiłem dwie po 10 pln -- jedną na dwa AAA i jedną na jeden A.

    Zapłaciłeś 20 a mi robisz uwagi że przepłaciłem płacąc 15zł?

  • 19. Data: 2021-06-09 02:17:47
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    trybun w news:s9cqm0$138m$1@gioia.aioe.org
    > Proponuje model który sam używam od jakichś 8lat - Opto Ecco 612D. Koszt
    > to około 15zł. Jedno że chodzi bardzo płynnie to także wielkość
    > odpowiednia, żadna miniaturka powodująca skurcze dłoni po godzinie
    > klikania, a solidny kawał gryzonia.

    a4tech mialem kiedys kulkowa, b. dlugo trwala, znakomicie rozkladalna, ztcw
    to mikrostyki w koncu poszly i w optyke wszedlem. Ale o a4tech opinie mam w
    sumie ok.
    widze, ze jest na usb, zastanawiam sie jeno, czy 800 dpi to nie jest troche
    za malo... Powiedzmy 1000 - to zdaje sie w optycznych pkt wyjscia, wolalbym
    nie zanizac standardu. Tak na wszelki wypadek.

  • 20. Data: 2021-06-09 02:22:07
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Krystek w news:60be5414$0$515$65785112@news.neostrada.pl
    > Ja tam nie przepadam za bezprzewodowymi i rozumiem autora

    jeszcze jeden gadget w chalupie o ktory trzeba dbac akumulatorowo... Z
    kablem usb mam to z glowy.
    (oczywiscie, ze bez kabla jest max wygoda)