  • 21. Data: 2021-06-09 19:45:50
    Temat: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jeśli wymiana baterii raz na 3 miesiące sprawia Ci problem to nigdy w
    życiu nie kupuj myszki bez UWIĘZI ;-)

    To tak jak życie z telefonem przywiązanym do gniazdka ;-)

  • 22. Data: 2021-06-10 00:00:13
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-09 o 02:22, 1634Racine pisze:
    > Krystek w news:60be5414$0$515$65785112@news.neostrada.pl
    > [..............]
    >
    > jeszcze jeden gadget w chalupie o ktory trzeba dbac akumulatorowo... Z
    > kablem usb mam to z glowy.
    > (oczywiscie, ze bez kabla jest max wygoda)

    Ja mam wetknięty z przodu komputera odbiornik (wyglada jak dongiel
    Bluetooth). Działająca myszka ma czerwone światełko (oznaka dzialania
    myszy)pod spodem i nie widac tego. Myszka na 2 male akumulatorki. Można
    ja wyłączyć, można ustawić czułość. Ma kólko, ma z boku przycisk jak się
    chce cofnąć stronę do poprzedniej. Jestam zadowolona tak samo jak z
    myszy, która używałam przedtem z 5 lat (jeszcze sprawna). Kosztowała w
    Rossmanie ok. 20 zł.

    https://zapodaj.net/2e85d8ac80731.jpg.html

    https://www.szybkiplik.pl/suVpg9z84w

    Zdjęcie trochę kiepsko wyszło przy świetle żarowym.

    --
    animka

  • 23. Data: 2021-06-10 00:44:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-czerwca-2021 o 00:00, Animka pisze:
    > Myszka na 2 male akumulatorki. Można
    > ja wyłączyć

    Moja obecna ma 1 AA i jej przez 3 miesiące nie wyłączam.

    To tak edukacyjnie żeby walczyć ze stereotypami ;-)

  • 24. Data: 2021-06-10 13:55:46
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-06-10 o 00:44, _Master_ pisze:

    > Moja obecna ma 1 AA i jej przez 3 miesiące nie wyłączam.
    >
    > To tak edukacyjnie żeby walczyć ze stereotypami ;-)

    Problemem jest inny "stereotyp", bateria zawsze zdycha jak
    masz coś pilnego do zrobienia. :-)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2021-06-10 15:56:42
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 09.06.2021 o 02:17, 1634Racine pisze:
    > trybun w news:s9cqm0$138m$1@gioia.aioe.org
    >
    > a4tech mialem kiedys kulkowa, b. dlugo trwala, znakomicie rozkladalna,
    > ztcw to mikrostyki w koncu poszly i w optyke wszedlem. Ale o a4tech
    > opinie mam w sumie ok.
    > widze, ze jest na usb, zastanawiam sie jeno, czy 800 dpi to nie jest
    > troche za malo... Powiedzmy 1000 - to zdaje sie w optycznych pkt
    > wyjscia, wolalbym nie zanizac standardu.  Tak na wszelki wypadek.

    Moja wersja jest pod PS/2 i w tym problem aby ocenić rozdzielczość. Na
    monitorze kompa wygląda to dobrze, ale nie podejmuję się oceny używania
    np na 50" telewizorze. Bo prawdę pisząc to jeszcze nie widziałem myszy
    które by dały radę z pracą na takich ekranach.

  • 26. Data: 2021-06-10 22:03:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-czerwca-2021 o 13:55, RadoslawF pisze:
    > Problemem jest inny "stereotyp", bateria zawsze zdycha jak
    > masz coś pilnego do zrobienia.:-)

    Szukasz problemów na siłę.

    Podobno dziś nawet jazda samochodem elektrycznym przez całą Polskę nie
    jest problemem ;-)

    PS. Ostatnio zakładam baterie z ciśnieniomierza. Szkoda było wyrzucić
    I kur... już 3 tygodnie nie chce zdechnąć

    PS. 2. O czym my tu dyskutujemy? Przecież baterie w pilotach działają
    porównywalnie długo. I co? z tego powodu używałbyś pilota na kablu?

    PS. 3. A lamentujesz jak Ci smartfon zdycha po 8 godzinach zamiast po
    dobie? Weź się w garść ;-)

  • 27. Data: 2021-06-10 22:16:06
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-06-10 o 22:03, _Master_ pisze:

    > Szukasz problemów na siłę.

    Nie szukam.
    Przypominam te odkryte przez innych.

    > Podobno dziś nawet jazda samochodem elektrycznym przez całą Polskę nie
    > jest problemem ;-)

    Jest. No chyba że ważysz ponad sto dwadzieścia kilo i
    zżerasz trzy obiady dziennie.

    > PS. Ostatnio zakładam baterie z ciśnieniomierza. Szkoda było wyrzucić
    > I kur... już 3 tygodnie nie chce zdechnąć

    Normalne. Zdechną jak będziesz coś musiał pilnie zrobić.

    > PS. 2. O czym my tu dyskutujemy? Przecież baterie w pilotach działają
    > porównywalnie długo. I co? z tego powodu używałbyś pilota na kablu?

    Do dzisiejszych urządzeń nie ma pilotów na kablu.
    Przynajmniej do tych które używam.

    > PS. 3. A lamentujesz jak Ci smartfon zdycha po 8 godzinach zamiast po
    > dobie? Weź się w garść ;-)

    Nie lamentuje kupuje taki który nie zdycha nawet po dniu. :-)

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2021-06-10 22:24:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-czerwca-2021 o 22:16, RadoslawF pisze:
    > Normalne. Zdechną jak będziesz coś musiał pilnie zrobić.

    Chyba z 10 lat używam w pracy i w domu.
    Mogę powiedzieć że 12 godzin dziennie.
    Nie czuję się mniej wolnym białym człowiekiem ;)
    Ani mniej wydajnym oczywiście ;-)

  • 29. Data: 2021-06-10 22:26:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-czerwca-2021 o 22:16, RadoslawF pisze:
    > Nie lamentuje kupuje taki który nie zdycha nawet po dniu.

    I nie uwiera Cię 1-2 dni zamiast dawnych 7-10dni?

    A bateria w myszce Ci nie pasuje. Dlaczego?

  • 30. Data: 2021-06-10 22:27:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-czerwca-2021 o 22:16, RadoslawF pisze:
    > Do dzisiejszych urządzeń nie ma pilotów na kablu.
    > Przynajmniej do tych które używam.

    Spokojnie. Nadążysz za technologią i w tej dziedzinie ;-)