  • 11. Data: 2020-11-24 11:03:42
    Temat: Re: polski kierowca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup
    W dniu 23.11.2020 o 21:24, J.F. pisze:

    >Po pierwsze zauważ że pisał to ktoś, kto z jednej strony nie musi
    >dobrze pisać po Polsku,

    migrantow u nas malo.

    >a z drugiej może nie wiedzieć o czym pisze.

    Prawdopodobne. Ewentualnie - podala jakas organizacja, zinterpretowal
    i dodal wnioski autor.

    >Po drugie - mierzymy prędkość w punkcie x. 84 samochody jechały
    >249km/h, kolejne 84 samochody - 247km/h. średnia zmierzona prędkość
    >tych samochodów to 248, realna średnia 180 ;)

    Pisal tez o chwilowej, wiec nalezaloby stwierdzic, ze wczesniej pisal
    o sredniej.
    Ciekawe - maja odcinkowy pomiar predkosci, czy to info z bramek lub
    viatoll.

    A jakby tak mierzyl predkosc w punkcie ... no przeciez rozne sa - od
    70 do ... moze i 250.

    Chyba, ze srednia z maksymalnej zarejestrowanej ... kazdego dnia.

    >Po trzecie: nie wiem jak teraz, ale ostatnio (kilka lat temu) jak tam
    >jechałem, to było w miarę pusto i równo, a droga kojarzy mi się z
    >taką, którą można jechać szybciej i nie jest to jakoś niebezpieczne
    >(samochodem który wyciąga >250km/h wystarczy zwolnić do 180km/h przy
    >wyprzedzaniu,

    bedzie ci sie chcialo zwalniac ? :-)

    Jeszcze trzeba miec odpowiednie auto, i chec ...

    >żeby było tak samo bezpiecznie jak w średniej klasy aucie przy
    >140km/h czy w jakimś małym autku przy 120, z drugiej strony mi bardzo
    >ciężko było utrzymać średnią 180km/h, do średniej 250km/h trzeba by
    >faktycznie jechać w porywach 300km/h..), może osiągnięte tylko przy
    >braku ruchu, może to jeden wariat, który jeździ tam codziennie, a te
    >160 przypadków to jego 80 przejazdów w dwie strony?

    albo z pol roku.
    Ewentualnie - ulubiony odcinek grupy scigantow ..

    J.

  • 12. Data: 2020-11-24 11:05:40
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/11/2020 19:02, J.F. wrote:
    > http://www.brd24.pl/spoleczenstwo/horror-na-autostra
    dach-gddkia-lawinowy-przyrost-predkosci-jezdza-po-30
    0-km-h/

> [...]
    >
    > Hm nie podali w jakim czasie te 168 pojazdow ... ale place to wymagam,
    > czy zegary na bramkach zle zsychronizowane ?

    Kluczowe jest ile spowodowali wypadkow/kolizji. Dobra droga, dobry
    samochod, dobry kierowca i ciut szczescia w postaci braku pojawiajacych
    sie nagle meleksow jadacych 92kmh po lewym pasie wyprzedzajac ciezarowke
    jadaca 90,5kmh. Tak sobie mysle, ze jak juz powstanie docelowa siec
    autostrad/ekspresowek w Polsce to liczba wypadkow/kolizji znaczaco
    spadnie. Poza tym, na tym mitycznym zachodzie tez ludzie jezdza z takimi
    predkosciami tam gdzie sie da tylko, ze maja wiecej drog ktore na to
    pozwalaja i respektuja ograniczenia w miescie.

  • 13. Data: 2020-11-24 11:36:17
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/11/2020 10:03, J.F. wrote:
    > Użytkownik "ddddddddddddd"  napisał w wiadomości grup

    > migrantow u nas malo.

    ponad 2mln z samej tylko Ukrainy.

  • 14. Data: 2020-11-24 11:58:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    dach-gddkia-la

    > Czy ci kierowcy stworzyli jakieś zagrożenie? Spowodowali kolizję,
    > wypadek? Czy tylko zazdrość, że moje Passerati nie pojedzie
    > więcej, jak 170?

    A nie pojedzie?
    Bo 170 to jezdziłem kiedys regularnie yarisem 1,4 po autostradzie.

    A dzis mi sie nie chce - włączam tempomat na 130 i nigdzie mi sie nie
    spieszy az tak bardzo. :)

    > Obserwuję zza kierownicy zmiany, jak ludzie
    > jeżdżą od ponad 40 lat i mam dwa główne spostrzeżenia:
    > 1. jak widzę samochód, który jedzie powoli i często wężykiem to na
    > 99% kierownik gada przez telefon

    Prawda

    > 2. panuje moda na fałszywie rozumiany ecodriving, co polega na
    > powolnym ruszaniu z miejsca, przez co zamiast na zielonym świetle
    > przejeżdża połowa tej liczby aut, jaka by mogła, gdyby jeden z
    > drugim nie udawał eunucha.

    Nawet tu na grupie sa ludzie ktorzy w ten sposób rozumieja ecodriving.
    Nawet jeden ostatnio stwierdził ze przemieszczaniu sie samochodem nie
    chodzi o to zeby miec wysoką srednią predkosc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 15. Data: 2020-11-24 12:04:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2020 o 11:58, Budzik pisze:

    > Nawet tu na grupie sa ludzie ktorzy w ten sposób rozumieja ecodriving.

    Na przykład Ty.
    Do tego jeszcze kłamiesz w żywe oczy....

  • 16. Data: 2020-11-24 12:14:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Na przykład Ty.
    > Do tego jeszcze kłamiesz w żywe oczy....

    Tak, tak, wiadomo ze ecodriving to but, ruszanie z piskiem opon i
    osiaganie maksymalnej mozliwej predkosci chocby na sekunde czy dwie.
    Liczy sie vmax ;-DDD
    Srednia predkosc nie ma znaczenia ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 17. Data: 2020-11-24 12:33:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2020 o 12:14, Budzik pisze:

    > Tak, tak, wiadomo ze ecodriving to but, ruszanie z piskiem opon i
    > osiaganie maksymalnej mozliwej predkosci chocby na sekunde czy dwie.

    Możesz sobie jeszcze ze trzy podobne bzdury powymyślać na dowód że łżesz...

  • 18. Data: 2020-11-24 12:41:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Jacek k...@a...com ...
> [...]

    >Bo 170 to jezdziłem kiedys regularnie yarisem 1,4 po autostradzie.

    >A dzis mi sie nie chce - włączam tempomat na 130 i nigdzie mi sie nie

    IMO - 130 za malo. Za czesto trzeba zjezdzac na prawy pas, a potem
    klopot z powrotem.
    Doswiadczenia z A4, a i to nie zawsze.

    J.

  • 19. Data: 2020-11-24 12:43:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    On 24/11/2020 10:03, J.F. wrote:

    >ponad 2mln z samej tylko Ukrainy.

    I pisza artykuly do portali ?

    J.

  • 20. Data: 2020-11-24 13:13:16
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 24.11.2020 o 11:02, Cavallino pisze:
    > Ale czego?
    > Bo to powyżej to nie jest ecodriving, tylko zwykłe melepectwo.
    > Ecodriving polega na szybkim ruszaniu i przyspieszaniu...
    Z tego, co słyszałem od młodych adeptów sztuki kierowania, to na kursach
    uczą, żeby gazem operować oszczędnie, bo to jest "eko".
    Wiadomo, że jak ktos nie jest "eko" to za chwilę będzie mordował ludzi i
    zakładał obozy, więc wszyscy chcą byc "eko".
    Jacek