  • 21. Data: 2020-11-24 13:16:59
    Temat: Re: polski kierowca
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/11/2020 11:43, J.F. wrote:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup

    > I pisza artykuly do portali ?
    >
    > J.

    Jest taki Pudelek "technologiczny" spidersweb
    (https://spidersweb.pl/ukraina/), ktory odpalil wersje dla Ukraincow w
    PL i tam wlasnie pisza blogerzy w cyrylicy.

  • 22. Data: 2020-11-24 13:22:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2020 o 13:13, Jacek pisze:
    > Z tego, co słyszałem od młodych adeptów sztuki kierowania, to na kursach
    > uczą, żeby gazem operować oszczędnie, bo to jest "eko".

    Ale to chodzi o kursy ecodrivingu, czy nauki jazdy?
    Bo jak to drugie, to znaczy tylko tyle, że jełopy które tak mówią, nie
    mają pojęcia o czym gadają.

  • 23. Data: 2020-11-24 13:30:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale to chodzi o kursy ecodrivingu, czy nauki jazdy?
    >Bo jak to drugie, to znaczy tylko tyle, że jełopy które tak mówią,
    >nie mają pojęcia o czym gadają.

    Juz zapomniales jak mozna egzamin oblac ?
    Czy wycofali ?

    J.

  • 24. Data: 2020-11-24 13:55:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2020 o 13:30, J.F. pisze:

    > Juz zapomniales jak mozna egzamin oblac ?
    > Czy wycofali ?

    Jakbyś jeszcze napisał o czym gadasz......

  • 25. Data: 2020-11-24 15:14:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jakbyś jeszcze napisał o czym gadasz......

    http://www.autosalwator.pl/article,1,19.html

    "Zmiana biegów właściwa dla energooszczędnej jazdy (dotyczy wyłącznie
    egzaminu państwowego przeprowadzanego w zakresie prawa jazdy kategorii
    B, B+E, C1, C1+E, C, C+E, D1, D1+E, D i D+E); w zakresie prawa jazdy
    kategorii B i B+E osoba egzaminowana powinna dokonywać zmiany biegu na
    wyższy w momencie, kiedy silnik osiągnie od 1800 do 2600 obrotów na
    minutę, a pierwsze cztery biegi powinny być włączone zanim pojazd
    osiągnie 50 km/h; w zakresie pozostałych kategorii prawa jazdy osoba
    egzaminowana powinna utrzymywać prędkość obrotową silnika w zakresie
    zielonego pola pracy oznaczonego na obrotomierzu pojazdu
    egzaminacyjnego."

    J.

  • 26. Data: 2020-11-24 15:22:09
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/11/2020 14:14, J.F. wrote:

> [...]
    > egzaminowana powinna utrzymywać prędkość obrotową silnika w zakresie
    > zielonego pola pracy oznaczonego na obrotomierzu pojazdu egzaminacyjnego."

    Rozumiem oblac kursanta za jazde na polsprzegle, strzelanie ze sprzegla
    czy pilowanie do odciecia ale oblanie kogos za to ze na egzaminie
    zmienil bieg przy 3tys obrotow to lekka paranoja. W sumie to nie wiem
    czego sie spodziwewalem biorac pod uwage pytanie o wymiary tablicy
    rejestracyjnej na egzaminie teoretycznym.

  • 27. Data: 2020-11-24 15:32:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2020 o 15:14, J.F. pisze:

> [...]
    > egzaminowana powinna utrzymywać prędkość obrotową silnika w zakresie
    > zielonego pola pracy oznaczonego na obrotomierzu pojazdu egzaminacyjnego."

    Czyli ktoś im jakąś bzdurę napisał, a oni ją powielili?
    I jeszcze z niej egzaminują?

    No to super....

  • 28. Data: 2020-11-24 15:49:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Czyli ktoś im jakąś bzdurę napisał, a oni ją powielili?
    >I jeszcze z niej egzaminują?
    >No to super....

    Patrzac po datach ... to wina Tuska :-)

    I ewentualnie Twoja, bo kto na Tuska glosowal :-P

    J.

  • 29. Data: 2020-11-24 16:48:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Czyli ktoś im jakąś bzdurę napisał, a oni ją powielili?
    > I jeszcze z niej egzaminują?
    >
    > No to super....

    Ale to jest jakas ogolną fiksacja.
    Renówki które podpowiadaja moment zmiany biegów równiez robią to duzo
    duzo za wczesnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 30. Data: 2020-11-24 18:33:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2020 o 15:49, J.F. pisze:

    > Patrzac po datach ... to wina Tuska :-)
    >
    > I ewentualnie Twoja, bo kto na Tuska glosowal :-P

    Nie ja, nie moja bajka.