  • 11. Data: 2019-01-07 23:04:01
    Temat: Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr Wyderski napisał:

    > Z bliska też zdarza się to stosunkowo rzadko. ;-)

    -- Panie doktorze, nie widzę z bliska.
    -- A z daleka?
    -- Z Grójca.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2019-01-08 01:16:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Jan 2019 21:05:18 +0100, J.F. napisał(a):
    > Ale spojrz na to
    > https://batteryuniversity.com/learn/article/equalizi
    ng_charge
    > raz na miesiac 2.50/15.0V

    Tak a propos - wierzycie w ta stratyfikacje elektrolitu ?

    Ja tam pamietam raczej, ze roztwor jak sie juz raz zmieszal, to sie
    nie rozmiesza.

    Ale tyle zrodel o tym pisze ... moze w akumulatorach cos sie jednak
    dzieje ?

    J.

  • 13. Data: 2019-01-08 01:23:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    gienek pisze tak:

    > Są jak czytam dwa obozy wyznawców napięć końcowych ładowania
    > ołowiowych akumulatorów 12V z płynnym elektrolitem i odwieczna
    > wojna, ile osób tyle stanowisk.
    > Tu jest gość z obozu ładowania do napięcia 16,2V

    Samochód wie najlepiej jak ładować akumulator.
    I jeszcze jest Wikipedia.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 14. Data: 2019-01-08 01:59:54
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    > Z bliska też zdarza się to stosunkowo rzadko. ;-)

    Bo trzeba do tego lekarza isc -- a czemu ktos, kto wierzy, ze caly swiat
    spiskuje przeciwko niemu, mialby isc do lekarza, ktory jest czescia tego
    spisku? Zeby go wykonczyl? Przeciez on jest zdrowy, to caly swiat jest
    chory. I spiskuje.

    Dalbym tam emotke gdyby nie to, ze to jest w sumie cholernie smutne.

    Jesli ktos wierzy, ze rzady chca go wykonczyc, slyszy glosy, ktore sie
    z niego smieja i nie ma w sobie zdrowego krytycyzmu, ktory umozliwilby
    odroznienie urojen od obiektywnej rzeczywistosci to w sumie jedyna opcja
    pozostaje poszukanie osob, ktore doswiadczaja tego samego. Potem takie
    osoby wzajemnie utwierdzaja w swoich wizjach i organizuja chociazby takie
    protesty... bo przeciez oni znaja prawde objawiona.

  • 15. Data: 2019-01-08 09:49:51
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Queequeg wrote:

    > Bo trzeba do tego lekarza isc

    Doświadczenie osobiste uczy mnie, że do lekarza się idzie po receptę, a
    nie po diagnozę.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 16. Data: 2019-01-08 11:30:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Queequeg wrote:

    >Doświadczenie osobiste uczy mnie, że do lekarza się idzie po receptę,
    >a nie po diagnozę.

    Po zwolnienie.
    Moj mawial "nie wiem co panu dolega, a skoro nie wiem, to nie bede
    wypisywal lekow".

    I przy jakims przeziebieniu/grypie, to ja to szanuje :-)

    J.

  • 17. Data: 2019-01-08 11:37:33
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > Moj mawial "nie wiem co panu dolega, a skoro nie wiem, to nie bede
    > wypisywal lekow".

    To jakiś rozsądny. Mój mnie uparcie leczył na przeziębienie, choć
    z objawów sam wiedziałem, że będzie angina. Z bólu szybko
    się nauczyłem naprowadzać ich na właściwy trop jak ci goście
    z latarkami na lotniskowcu. Stosuję w praktyce i polecam.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 18. Data: 2019-01-08 14:54:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Jan 2019 11:37:33 +0100, Piotr Wyderski
    > się nauczyłem naprowadzać ich na właściwy trop jak ci goście
    > z latarkami na lotniskowcu. Stosuję w praktyce i polecam.

    Coś w tym jest, też to stosuję. Doszliśmy już do etapu gdy lekarz już
    pyta "To co Pan proponuje?".

    --
    Marek

  • 19. Data: 2019-01-09 02:34:59
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > osoby wzajemnie utwierdzaja w swoich wizjach i organizuja chociazby takie
    > protesty... bo przeciez oni znaja prawde objawiona.

    Wiecie, bardzo możliwe, że "rządy chcą wykończyć". Mnie to się nawet
    wydaje prawie pewne. Ale głębokie przekonanie, że randomowy, nic
    nieznaczący osobnik, któremu głosy mówią, że jest zerem stanowi jakiś
    element w tym spisku jest słabo racjonalny.

    Niestety, ci chorzy ludzie (bo wielu z nich jest ewidentnie chorych) się
    w naturalny sposób agregują na swoich forach albo pod skrzydłami takich
    osobników jak Janusz Zagórski, któremu coś się ostatnimi laty pod kopułą
    poluzowało.

    I mamy takie obrazki : spotkanie "elektromagnetycznie prześladowanych"
    na którym pan opowiada, jak to wychodzi z domu, idzie po ulicy i widzi,
    jak pracownicy budowlani naprawiający niby to drogę "dają sobie na jego
    widok tajne znaki". Oczywiście on kiedyś u lekarza był, ale uciekł kiedy
    zrozumiał, że lekarz chce mu założyć tajną sondę.

    Nikomu z tego towarzystwa brewka nie drgnęła.

    A jak się czyta wynurzenia tych ludzi na forach, to włos się jeży.
    Przykład realny ;
    " dziś byłem w sklepie. ONI (te głosy) mówili do mnie "zabij tego w
    pomarańczowej koszulce". Ale się powstrzymałem..."

    Wiecie jakie były komentarze ? Możecie zgadywać.
    To jest dramat i tragedia. Obecny stan psychiczny Polaków to jest czarna
    dupa. A społeczna świadomość tego problemu jest jeszcze głębiej.

  • 20. Data: 2019-01-09 10:47:38
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    > Doświadczenie osobiste uczy mnie, że do lekarza się idzie po receptę,
    > a nie po diagnozę.

    Trochę przeraża mnie, że prędzej czy później przyjdzie etap życia, w
    którym trzeba będzie chodzić po lekarzach. Póki co unikam jak ognia.