  • 41. Data: 2016-07-25 18:25:36
    Temat: Re: Auto z kratką na firme chcę na osobowe prywatne - jak?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 17:24, sirapacz pisze:

    > wiedza pochodzi z czasów jak kupowalem ostatnie auto do firmy a mialo to
    > miejsce 8 lat temu + artykuły w prasie czytane przy okazji +
    > doświadczenie z fiskalizacji kas fiskalnych gdzie podaje 0 oraz zw wśród
    > stawek + efekty zapytań do br.
    > dlatego pisalem ze slucham sie biura rachunkowego bo oni są na bieżąco a
    > ja bym świra dostał jakbym miał jeszcze wszystkie przepisy z
    > rachunkowością znać na blachę. twoje czepienie się mojego biura
    > rachunkowego jest chybione.

    No jeśli biuro jest bez zarzutu, to strzeliłeś sobie w kolano :-),
    bo to oznacza, że nie umiesz interpretowac tego co czytasz,
    albo czytałeś jakichs bajkopisarzy.
    Skąd pomysł, że ktoś kiedykolwiek-
    nawet 8 lat temu- mógł sprzedać "auto uzywkę" na stawce 0%?
    Bowiem jeśli pojawia się w Twoich rozważaniach stawka 0% w tylu
    miejscach, to przyczyna jest po Twojej stronie.
    W doświadczenie z fiskalizacji nie wierzę
    (wybacz, ale jeśli ktoś zajmowałby sie fiskalizacją kas, to w minimalnym
    stopniu musiałby umieć odróżniać opodatkowanie od zwolnienia)

  • 42. Data: 2016-07-25 18:53:53
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No jeśli biuro jest bez zarzutu, to strzeliłeś sobie w kolano :-),
    nie.

    > bo to oznacza, że nie umiesz interpretowac tego co czytasz,
    > albo czytałeś jakichs bajkopisarzy.

    czlowieku zrozum, ze ja sie tym nie zajmuję (księgowością) i generalnie
    mam w dupie to, jak dokładnie należy rozliczyć sprzedaż samochodu. od
    tego jest biuro rachunkowe. chcesz wiedzieć więcej na temat 0 i zw to
    sobie poczytaj lub zapytaj się kogoś kompetentnego. Jak mnie ta wiedza
    będze potrzebna to wtedy sobie sam poszukam informacji lub po prostu
    zapytam się w BR.

    > Skąd pomysł, że ktoś kiedykolwiek-
    > nawet 8 lat temu- mógł sprzedać "auto uzywkę" na stawce 0%?
    > Bowiem jeśli pojawia się w Twoich rozważaniach stawka 0% w tylu
    > miejscach, to przyczyna jest po Twojej stronie.

    nie każę ci stosować się do wiedzy na którą się powołuję.

    > W doświadczenie z fiskalizacji nie wierzę
    nie musisz.

    > (wybacz, ale jeśli ktoś zajmowałby sie fiskalizacją kas, to w minimalnym
    > stopniu musiałby umieć odróżniać opodatkowanie od zwolnienia)

    do niczego ta wiedza nie jest mi potrzebna poza faktem, że stawki te
    wprwadzam do urządzeń fiskalnych (tak zero jak i zw).

    a tak w ogóle to NTG, a dla mnie EOT

  • 43. Data: 2016-07-25 20:36:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 18:53, sirapacz pisze:

    > czlowieku zrozum, ze ja sie tym nie zajmuję (księgowością) i generalnie
    > mam w dupie to, jak dokładnie należy rozliczyć sprzedaż

    > a tak w ogóle to NTG, a dla mnie EOT

    Ja od samego początku zaznaczyłem, że pytam jako OT,
    zaintrygowały mnie te głupoty pisane publicznie.
    I tylko tyle.