    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: CEPIK 2.0 fuszerka
    Date: Sat, 17 Feb 2018 15:26:05 +0100

    Zajrzałem przez ciekawość do danych mojego samochodu na
    https://historiapojazdu.gov.pl i zobaczyłem stany licznika:

    06.03.2015
    Badanie techniczne (ważne do 06.03.2016)
    Rodzaj badania: okresowe
    Wynik badania: pozytywne
    Ostatni zarejestrowany stan licznika: 166 611 km
    (Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014)

    03.03.2016
    Badanie techniczne (ważne do 03.03.2017)
    Rodzaj badania: okresowe
    Wynik badania: pozytywne
    Ostatni zarejestrowany stan licznika: 1 802 228 km
    (Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014)

    17.03.2017
    Badanie techniczne (ważne do 07.03.2018)
    Rodzaj badania: okresowe
    Wynik badania: pozytywne
    Ostatni zarejestrowany stan licznika: 223 209 km
    (Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014)

    W tej chwili mam na liczniku 210 590 km.

    W związku z czym mam pytanie: na jak długo pójdę siedzieć za cofanie
    licznika - najpierw o minimum półtora miliona kilometrów, a następnie -
    jeszcze minimum o ponad 20 tys.?

    I polećcie mi jakiegoś dobrego lekarza od starczej demencji, bo
    absolutnie nie pamiętam, jak w ciągu roku wyjeździłem ponad 1,6 miliona
    km, czyli po 4,5 tys. km dziennie.

    W razie czego - samochód Ford Focus I benzyna 1,6.

    P.S. Na stronie brak jakichkolwiek namiarów na kontakt z kimkolwiek, aby
    spróbować poprawić te bzdury.

    O, znalazłem coś takiego: "Jedynie stacja kontroli pojazdów, która
    wykonała badanie może poprawić stan licznika. Zwróć się do takiej stacji
    o to, aby jej pracownik wysłał komunikat z dobrym stanem licznika
    (komunikat modyfikujący - typu ,,M") do centralnej ewidencji pojazdów
    (CEP)." Tylko skąd wiadomo, jaki miałem stan licznika podczas
    przeglądów? Teraz będę notował.