  • 11. Data: 2015-10-08 18:00:07
    Temat: Re: Korki na autostradzie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Wyjezdzam i co się dzieje korek jak cholera bo ludzie chcieli
    > zobaczyć co się dzieje i hamowali co w efekcie dało to że 100 samochód
    > w kolejce musiał się zatrzymać.

    Standard na obwodnicy poznania (A2)
    Wypadek po jednej stronie generuje automatycznie korek po drugiej stronie.
    Niestety ludzie to osły...
    Inna sprawa, ze obsługa wypadku mogłaby rozkładać jakieś przenośne siatki
    zasłaniające widok.

  • 12. Data: 2015-10-08 18:33:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 8 Oct 2015 16:00:07 +0000 (UTC), Budzik

    > Inna sprawa, ze obsługa wypadku mogłaby rozkładać
    > jakieś przenośne siatki zasłaniające widok.

    Etam, jeszcze bardziej by zwalniali,
    żeby zajrzeć przez szpary parawanu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2015-10-08 18:36:19
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2015-10-08 o 14:34, Tomek pisze:

    > Pic na wode-fotomontaż.
    > Albo jak kto woli- bujda na resorach.
    > W krajach, gdzie nie nie stosuje się bezpiecznych separacji między
    > jadącymi pojazdami jak w Polsce żadne zmiany pasów na zasadzie zamka,
    > jednoczesne ruszanie ze świateł nic nie da poza zagrozęniami wypadkowymi.
    > T.
    U nas mając licznik czasu do zmiany światła nie potrafią ruszyć ...
    Szuka taki drążka żeby 1 wrzucić jak 4 auta przed nim ruszyły.
    I żeby nie było wszystkie auta osobowe i nikt licznika nie zasłonił.

    --
    --- xyz

  • 14. Data: 2015-10-08 19:16:46
    Od: <5...@4...191646.invalid> (Tom N)

    Myjk w

    > Thu, 8 Oct 2015 15:57:08 +0200, Adam

    > Byłem w "paru" europejskich miastach, i nigdzie nie widziałem.

    Twoim problemem jest to, ze nie byłeś jednocześnie na wielu
    skrzyżowaniach... Jakie pytanie taka odpowiedź:
    <cite>
    > Chcesz powiedzieć że jest na świecie kraj, w którym ze świateł czy też w
    > korku _jednocześnie_ potrafi ruszyć np. 30 kolejnych pojazdów? Pokaż no to
    > palcem, bo chcę uwierzyć że śnię.
    W wielu miastach europejskich tak się dzieje.
    </cite>

    > Chyba w śnie o Warszawie. Jak ruszą jednocześnie dwa pojazdy, to już jest
    > sukces, a jak trzy, to już raczej cud nad Wisłą.

    Na wszystkich skrzyżowaniach w DC? Stawiam głowę, że 30 jednoczesnych
    "ruszeń" sie znajdzie ;P

    > ten "ostatni" z rzędu rusza jakieś pół minuty później niż ten pierwszy.

    Trzecia prawda -- ostatni rusza jak widzi zielone, tylko musi sie za chwilę
    zatrzymać...

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2015-10-08 19:19:26
    Od: <4...@5...191926.invalid> (Tom N)

    Shrek

    > To, że jak jeżdzę, to nic takiego w Warszawie nie widuję.

    Mało jeździsz.

    > Typowy przebieg fazy na zielonej strzałce bezkolizyjnej do lewoskrętu.
    > Pierwsze trzy sekundy nic, następnie ze czterech na zielonym czterech na
    > żółtym i trzech na wczesnoczerwonym;)

    Podsumuję to tak:

    Pierdolisz Shrek jak potłuczony, ale zawsze możesz ten "typowy przebieg"
    zaprezentować np. na youtube.

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2015-10-08 19:33:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-10-08 19:19, (Tom N) wrote:

    > Mało jeździsz.

    Może - ostatnio głównie na moto. Melepety zna światłach mają zaletę z
    punktu widzenia motocyklisty - łatwo się między nich wpasować:P W
    zeszłym roku może z 7500 km po Warszawie - dużo czy nie, pewnie tak jak
    większość - jak już wsiądę z kółko to średnio 25 km.

    > Podsumuję to tak:
    >
    > Pierdolisz Shrek jak potłuczony, ale zawsze możesz ten "typowy przebieg"
    > zaprezentować np. na youtube.

    Ja podsumuję, że ty jednak pierdolisz.

    A masz tutaj - z tym że to na wprost i w przyspieszonym tempie. Wybacz,
    ale nie chce mi się szukać na youtubie filmu na którym nie dzieje się
    dokłanie nic nadzyczajnego. Z prostego powodu - ciężko taki znaleźć, bo
    co chcesz w wpisać?

    https://youtu.be/yt6Oqly6UV8?t=237

    Shrek.

  • 17. Data: 2015-10-08 19:50:04
    Od: <3...@5...195004.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > Ja podsumuję, że ty jednak pierdolisz.

    Pewnie znowu podeprzesz sie swoimi wyobrażeniami, skoro nie masz argumentów
    własnoręcznie nagranych...

    > A masz tutaj - z tym że to na wprost i w przyspieszonym tempie.

    Oj, a miały być lewoskręty

    > Wybacz, ale nie chce mi się szukać

    Czyli nie mam argumentów, ale może uda sie kogoś nabrać

    > Z prostego powodu - ciężko taki znaleźć

    Trudno znaleźć film "Typowy przebieg fazy na zielonej strzałce bezkolizyjnej
    do lewoskrętu"?
    Znaczy, że to nie taki "typowy przebieg"...

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2015-10-08 19:52:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-10-08 19:33, Shrek wrote:

> [...]
    > ale nie chce mi się szukać na youtubie filmu na którym nie dzieje się
    > dokłanie nic nadzyczajnego. Z prostego powodu - ciężko taki znaleźć, bo

    A zresztą masz - pomyślałem sobie, że porównamy jak ruszają ci gennialni
    kierowcy w stosunku do elek;)

    https://youtu.be/rKOGuNzCHzU?t=477
    https://youtu.be/rKOGuNzCHzU?t=526
    https://youtu.be/rKOGuNzCHzU?t=713
    https://youtu.be/B0sMIwmlwsI?t=944
    https://youtu.be/B0sMIwmlwsI?t=1722

    Więcej mi się nie chce szukać.

  • 19. Data: 2015-10-08 19:54:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-10-08 19:50, (Tom N) wrote:

    > Trudno znaleźć film "Typowy przebieg fazy na zielonej strzałce bezkolizyjnej
    > do lewoskrętu"?

    Ano trudno "Brak wyników dla: Typowy przebieg fazy na ...olizyjnej do
    lewoskrętu"

    Napinaj i podaj linka.

    Shrek

  • 20. Data: 2015-10-08 19:56:45
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    > Thu, 8 Oct 2015 14:34:05 +0200, Tomek

    > Chcesz powiedzieć że jest na świecie kraj, w którym ze świateł czy też w
    > korku _jednocześnie_ potrafi ruszyć np. 30 kolejnych pojazdów? Pokaż no
    > palcem, bo chcę uwierzyć że śnię.

    Widziałem kilka razy w TV filmy z różnych autostrad w USA. 4-5 pasów ruchu,
    wszyscy jadą obok siebie, nikt nikogo nie wyprzedza, tempomaty ustawione na
    taką samą prędkość, stałe odstępy między samochodami. W takich warunkach
    ruszenie 30 samochoów jednocześnie (pod warunkiem, że wszystkie to automaty-
    co w USA jest normą) przy zachowaniu odstępów jest realne.
    Jak się ogląda nasze statystyki to często powodem wypadków są lewoskręty
    (brak ustąpienia pierseństwa) i najechania na pojazd poprzedzajacy z powodu
    za małej separacji. Wlaśnie z powodu tego drugiego nie jest możłiwe ruszanie
    kilkunastu samochodów jednocześnie.
    T.