    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 21 Mar 2018 01:16:55 -0700 (PDT)
    Subject: Kupowanie auta suuper używanego.
    From: Bolko <s...@g...com>

    Potrzebowałem auta na chwile do robienia długich tras.
    Na zakup miałem trzy dni.
    To było pierwsze auto kupione przez ze mnie z ogłoszenia.
    Wybór padł na najdroższą mazdę 6 z 2002r w mojej okolicy
    Rdzewieje ale podobno silniki nie do zajechania.
    Jeszcze raz zaznaczam że nigdy nie kupowałem auta "bez polecenia".
    Powiem jedno jeśli ktoś mówi że nic nie robił przy aucie
    to znaczy że nic nie robił.
    To że akumlator był słaby i trzeba było zrobić kalibracje komputera od LPG
    i jest pare dziur w podwoziu i coś jeszcze wyjdzie po drodze to OK.
    Natomiast jak ktoś jeździ z TRZEMA rodzajami opon w samochodzie to nie wiem
    jak to skomentować.
    A naprawdę to się przestraszyłem przy hamowaniu przy skręconych kołach.
    To znaczy wcześniej czułem że jak hamuje na wprost to czasami
    kierownica drgała. Ale jak wczoraj na rondzie musiałem zahamować
    jednocześnie skręcając to tak zaczęło hałasować że nie próbowałem
    drugi raz hamować tylko od razu pojechałem hamulce wymieniać.

    I żeby nie było nie znam się o to się zapytam.
    Byłem u mechanika i stacji kontroli pojazdów w dniu zakupu.
    Obie oceny pozytywne.

    I ja wiem że ludzie czasami pieniedzy nie mają albo czasu.
    Albo na czymś się nie znają (jak ja).
    I jest wiele różnych historii w życiu.
    "mechanik pokazał mi astrę obok gdzie zapaliła się kontrolka oleju ale
    pan kierowca to zignorował i silnik do wymiany"

    Ale jak ktoś do auta zakłada trzy różne rodzaje letnich opon
    i hamulce mu się tak tłuką przy hamowaniu że uszy bolą.
    To ja kurwa nie wiem co mam napisać.
    ps
    auto było na zimówkach