  • 30. Data: 2020-03-25 13:59:51
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > VW wznowil produkcje w Chinach, na razie nie we wstystkich fabrykach
    > (31 z 33) i nie na 3 zmiany ale zawsze cos ... Chinczycy pierwsi
    > wdepli i pierwsi z tego wyjda.

    Ich sytuacja była jedna nieporownywalna - zamkneli 5% kraju a nie cały.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 32. Data: 2020-03-27 12:27:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Wysoka też.

    Testy po polsku

    https://www.eluban.pl/wiadomosci/24119,przedluzono-i
    m-kwarantanne-bo-nikt-nie-zrobil-testow-system-jest-
    niewydolny

    "Grupa osób z gminy Leśna, które miały kontakt z pacjentką ,,0" w
    powiecie lubańskim przez cały okres kwarantanny nie doczekała się na
    pobranie wymazów, mimo że kilka z nich choruje i ma objawy typowe dla
    koronawirusa.
    Jedna z nich, w rozmowie telefonicznej z laboratorium dowiedziała się,
    że wymaz pobrano, mimo że nikt tego nie zrobił!

    Koszmar dotyczy grupy 15 osób, którym wczoraj skończyła się
    kwarantanna, a nikt dotychczas nie pobrał od nich próbek do testów na
    Sars-cov-2.
    Niektórzy z nich od kilku dni są chorzy, mają gorączkę, kaszel, bóle
    mięśni - objawy typowe dla osób z ich otoczenia, u których już
    potwierdzono zakażenie koronawirusem

    PSSE w Lubaniu od kilku dni tłumaczy się, że wysyłali zlecenia na
    wymazy. Wczoraj po Leśnej jeździł ambulans i je pobierał, ale u nas
    nikogo nie było. To jakaś kpina, tam ewidentnie szwankuje logistyka
    karetka jeździ z jednego końca gminy na drugi pomijając część osób.
    Dzwoniłem w tej sprawie do Ministerstwa Zdrowia, tam dano mi numer i
    odesłano do Głównego Inspektora Sanitarnego. W GIS uprzejma pani
    wysłuchała i obiecała, że przekaże sprawę do dyrekcji, która będzie
    wszczynała postępowanie, ale nie chciała żadnych danych łącznie z
    powiatem, którego sprawa dotyczy, więc chyba wysłuchała tylko moich
    żali.
    "

    Ale im testu nie odmowiono :-)

    No coz - pacjenci zero.1 . Teraz jakos lepiej ... ale moze nie na
    takim zadupiu.

    A swoja droga - nie mieli byc poinformowani, ze maja mierzyc
    temperature, a w razie wystapienia objawow dzwonic do Sanepidu, ktory
    zorganizuje transport do szpitala ?

    Cos tu chyba wiecej zawiodlo ...

    J.

    P.S. Jest sprawiedliwosc na swiecie - Johnson tez zlapal co-wirusa :-)

  • 33. Data: 2020-03-27 15:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > A swoja droga - nie mieli byc poinformowani, ze maja mierzyc
    > temperature, a w razie wystapienia objawow dzwonic do Sanepidu, ktory

    Jak słucham wypowiedzi roznych osób w kwarantannie to zastanawiam sie nad
    jeszcze jedna sprawa zwiazana z testami - słuchałem jak opowiadał jeden z
    drugim ze robiono mu test kilka razy. To znaczy ze podawane statystyki
    dotycza ilosci testów czy ilosci osób przebadanych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 34. Data: 2020-03-27 18:19:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.03.2020 o 15:59, Budzik pisze:

> [...]
    > drugim ze robiono mu test kilka razy. To znaczy ze podawane statystyki
    > dotycza ilosci testów czy ilosci osób przebadanych?

    Ilości testów, czyli przez conajmniej dwa (przy założeniu, że wszyscy
    wyjdą ujemne a reszta umrze a nie wyzdrowieje)

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2020-03-27 21:23:49
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 12:27, J.F. pisze:

> [...]
    > Jedna z nich, w rozmowie telefonicznej z laboratorium dowiedziała się,
    > że wymaz pobrano, mimo że nikt tego nie zrobił!

    W ogóle te nasze sanepidy to albo śpią albo mają ludzi z łapanki, info z
    1 ręki od kogoś kto kontroluje ludzi na kwarantannie: jest facet co miał
    kontakt z chorą lekarką i ma kwarantannę, ale żona i dzieci NIE! mimo że
    razem mieszkają, najlepsze że sanepid nie widzi w tym problemu i kobieta
    sobie pomyka po mieście po sklepach.
    Kompletna paranoja, w ten sposób będziemy mieli na święta tu taki sam
    sajgon jak mają Włosi czy Hiszpanie.

    Ale oni (sanepid) tak dbali o ochronę i procedury że Cieszynie 13 czy 16
    jest zarażonych na 40, więc wszystkich wysłali na kwarantannę a sanepid
    zamkneli.

    --
    Janusz

  • 36. Data: 2020-03-27 21:30:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mówili w tv że Hiszpania kupiła dużo testów. Zrobili tam dużo testów. I w pewnym
    momencie wyszło że testy nie działają. Mają 50 tysięcy chorych i 5 tysięcy
    nieboszczyków. Szwaby stwierdzili że testy lepsze od izolacji. To zachorowało u nich
    50 tysięcy ludzi. Nic u nich testy nie dały bo w pewnym momencie i tak musieli
    sięgnąć po ograniczenia w poruszaniu i kontaktowaniu się.

  • 37. Data: 2020-03-27 22:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Nic u nich testy nie dały bo w pewnym momencie i tak musieli sięgnąć
    > po ograniczenia w poruszaniu i kontaktowaniu się.

    Ale to przeciez nie jest alternatywa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 38. Data: 2020-03-27 23:40:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kwarantanna nie jest żadną alternatywa. Ona w takim przypadku jak jest teraz jest
    jedyną formą ochrony przed zachorowaniem. Wielu tutaj tak jak oslowie jelopozycji
    pierdoli o testach. Że za mało. Ale żaden z tych i tamtych nie jest w stanie stworzyć
    procedury badania. Powtarzanie bzdur za GWnem wyborczym nic nie kosztuje.

  • 39. Data: 2020-03-28 01:48:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Mar 2020 15:40:10 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Kwarantanna nie jest żadną alternatywa. Ona w takim przypadku jak
    > jest teraz jest jedyną formą ochrony przed zachorowaniem. Wielu
    > tutaj tak jak oslowie jelopozycji pierdoli o testach. Że za mało.

    Nie tylko ze malo, ale ze z uwagi na to malo to mamy zanizona liczbe
    chorych. A moze i zmarlych.

    A czasem choroba sie roznosi, bo nie wiadomo kto chory ...

    > Ale żaden z tych i tamtych nie jest w stanie stworzyć procedury
    > badania. Powtarzanie bzdur za GWnem wyborczym nic nie kosztuje.

    Masz na mysli cos takiego ?
    https://wiadomosci.wp.pl/polak-przeniosl-koronawirus
    a-do-korei-przylecial-lot-em-do-seulu-64928069435040
    01a

    I od razu paru zakazonych Koreanczykow mniej.

    J.

  • 40. Data: 2020-03-28 01:51:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Mar 2020 21:23:49 +0100, Janusz napisał(a):
    m-kwarantanne-bo-nikt-nie-zrobil-testow-system-jest-
    niewydolny

    > W ogóle te nasze sanepidy to albo śpią albo mają ludzi z łapanki, info z

    Bo one sa od wystawiania mandatow restauratorom ...

    J.