  • 21. Data: 2020-03-24 23:20:22
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A kto im zabroni podawac. Mogą podawać pojutrze że nie mają nowych zachorowań a po
    moczu świstaka zbieranym o północy wszyscy zdrowieją w przeciągu dwóch godzin. Ten
    ich prezydent przekroczył próg śmieszności do tej pory zarezerwowany dla sowieckich
    pierwszych sekretarzy.

  • 22. Data: 2020-03-24 23:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > I chwilowo ciągle szuka właściwej kombinacji co poskutkowało ponad
    > pięćdziesięcioma tysiącami chorych i szescset pięćdziesięcioma dwoma
    > nieboszczykami. Widać że chcąc uchodzić za supermocarstwo na rekord
    > mają parcie.

    Bo on jest optymista, tak jak ty!
    Idzie w jeden, pozytywny scenariusz.
    A miał drugą kadencje w kieszeni...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 23. Data: 2020-03-25 07:49:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-03-2020 o 18:47, T. pisze:

    > Jeszcze raz, bo chyba nie zrozumiałeś mojego toku rozumowania. Jeśli w
    > np. Niemczech w ub.r. zmarły 23 osoby na powikłania pogrypowe, a w tym
    > roku - ponad 200, to jest to sygnał, że coś ludzi kosi. U nas, gdyby
    > było więcej śmierci z takich powodów to bez względu na to, czy byłby top
    > ten wirus czy zwykła grypa, byłoby to widać w statystykach.

    Chodzi o statystyki zgonów?
    Tak - będzie to widać.
    Nie mam złudzeń że mocno urosną i że mocno się miną z oficjalnymi danymi
    o zgonach z okazji covid.

    >Dlatego bardzo ostrożnie podchodzę do różnych takich emocjonalnych wpisów

    Tak tak, za to łykasz jak pelikan wszystko co tvpis sprzeda - już
    widzieliśmy kilka Twoich cytatów.

    Ale ciebie też już Twój PIS wydymał w d....
    Płaciłeś za lot żony z Londynu?
    Wiesz że musiałeś to zrobić tylko dlatego, że Twoi idole tak
    postanowili, a mogła lecieć za darmo?

    Wystarczyło nie pisać wniosku do UE przez 14 dni, to od początku Lot do
    domu byłby finansowany przez UE, a nie przez pasażerów....
    Tak jak w pozostałych krajach Europy.

    No ale wniosek w języku angielskim to jednak ciężka sprawa dla dojnej
    zmiany...

  • 24. Data: 2020-03-25 07:55:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >niewydolnością?
    >Od WCZORAJ !!!!!!
    >Po śmierci pacjentki leczonej na zapalenie bakteryjne płuc, który to

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/polska/news-wroclaw-w-szpitalu-zakaznym-zmarl-pac
    jent-zakazony-koronawir,nId,4401746

    "W nocy zmarł też starszy mężczyzna, który trafił do szpitala
    wieczorem. Nie wiadomo, czy był zakażony koronawirusem, dopiero
    pobrano od niego wymazy"

    Czyli nawet nie od wczoraj, ale od dzisiaj, i posmiertnie.
    No chyba, ze pani miala na mysli "zaraz po przybyciu" ...

    Tak z domu przywiezli, czy wczesniej lekarz tez nie widzial potrzeby ?

    J.

  • 25. Data: 2020-03-25 09:47:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-03-2020 o 07:55, J.F. pisze:

> [...]
    > wymazy"
    >
    > Czyli nawet nie od wczoraj, ale od dzisiaj, i posmiertnie.

    Czy pośmiertnie to też nie wiadomo czy będą testować:

    https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,25816527,k
    oronawirus-zwloki-50-latki-w-mieszkaniu-zle-sie-czul
    a-miala.html#s=BoxLoPoImg4

    "W ostatnich dniach głośno było o śmierci 45-letniego mieszkańca
    Głogowa, na co dzień kierowcy TIR-a. Po powrocie z zagranicy mężczyzna
    sam skontaktował się z sanepidem. Miał objawy zakażenia i został
    umieszczony w kwarantannie domowej.

    W poniedziałek miał przyjechać do niego ambulans, by pobrać wymaz do
    badań na obecność koronawirusa. Ale dwa dni wcześniej, w sobotę,
    mężczyzna zmarł. Zwłoki znaleziono policjanci, którzy przyszli
    sprawdzić, czy przestrzega kwarantanny. Prokuratura w Legnicy chce
    sprawdzić, czy mężczyzna był zakażony. Na razie ma jednak problem, bo
    miejscowy sanepid przekonuje, że nie może pobrać i zbadać próbki od
    osoby zmarłej."

    Ale lepsze jest to:

    "Na miejsce przyjechały policja, straż pożarna i pogotowie. Strażacy i
    ratownicy weszli do mieszkania w specjalnych kombinezonach chroniących
    przez zakażeniem koronawirusem. Okazało się, że kobieta nie żyje. -
    Drzwi były zamknięte od środka, a lekarz rodzinny, który stwierdzał
    zgon, wykluczył udział osób trzecich. Ponieważ nic nie wskazuje, by
    doszło do przestępstwa, odstąpiliśmy od przeprowadzania sekcji zwłok -
    wyjaśnia rzeczniczka prokuratury.

    Śledczy nie będą więc ustalać, czy kobieta była zakażona koronawirusem i
    czy właśnie z tego powodu zmarła. - Zasadne wydaje się jednak, by zbadał
    to sanepid. Bo jeśli była zakażona koronawirusem, to kwarantanną powinny
    zostać osoby, z którymi się kontaktowała - mówi nam jeden z
    doświadczonych oficerów policji.

    Agnieszka Dybała-Kamińska, szefowa sanepidu w Koninie, twierdzi jednak,
    że nie ma podstaw, by sądzić, że zmarła była zakażona koronawirusem.

    - Przyjazd z zagranicy, zły stan zdrowia i nagły zgon to nie są
    wystarczające podstawy? - pytamy.

    - Kryteria epidemiologiczne nie wskazują na zakażenie koronawirusem -
    odpowiada szefowa sanepidu."

    Ręce opadają....
    Co to jest innego niż totalny burdel i fałszowanie statystyk, byle tylko
    wyglądały dobrze do czasu wyborów?

  • 26. Data: 2020-03-25 11:20:33
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    VW wznowil produkcje w Chinach, na razie nie we wstystkich fabrykach (31 z 33) i nie
    na 3 zmiany ale zawsze cos ... Chinczycy pierwsi wdepli i pierwsi z tego wyjda.

    Volkswagen produziert wieder

    Für das Hoffen und Bangen steht kaum ein anderer Konzern so sehr wie Volkswagen. Die
    Corona-Epidemie stelle den Autohersteller vor ,,ungekannte operative und finanzielle
    Herausforderungen", sagte Vorstandschef Herbert Diess kürzlich. Die Produktion in
    fast 100 Werken steht still. Allerdings gibt es eine Region, in der der Betrieb
    wieder läuft: In China haben 31 von 33 Fabriken die Arbeit aufgenommen. Der
    Autohersteller ist zwar noch weit vom üblichen Rundumbetrieb mit drei Schichten
    entfernt. Doch mit dem Ende der Zwangspause scheint das Schlimmste überstanden.

  • 27. Data: 2020-03-25 11:29:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Umrzyj Budziku jako 1101, tak normalnie, bez wirusa...

    -----

  • 28. Data: 2020-03-25 13:48:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello T.,

    [...]

> [...]
    > np. Niemczech w ub.r. zmarły 23 osoby na powikłania pogrypowe, a w tym
    > roku - ponad 200, to jest to sygnał, że coś ludzi kosi. U nas, gdyby
    > było więcej śmierci z takich powodów to bez względu na to, czy byłby top
    > ten wirus czy zwykła grypa, byłoby to widać w statystykach. Wierzę - bo
    > lekarze nie sygnalizują, WHO się nie czepia - że statystyki zmarłych to
    > do dziś 10 osób. Zatem chorych prawdopodobnie jest mniej niż 1000. Bo
    > nie wierzę, że przy 10 zmarłych mamy np. 10 tys. zarażonych, bo to była
    > jakaś super wyjątkowo niska śmiertelność.

    Popełniasz elementarny błąd. Choroba jest poważna a niska śmiertelność
    wynika z fałszowania statystyk. Nie bada się, czy chorzy zmarli na
    niewydolność oddechową mieli koronawirusa czy nie. Odmawia się badań
    chorym z objawami i odnajduje się potem zwłoki. W ten sposób
    statystyka śmiertelności jest mocno zaniżona.

    We Włoszech śmiertelność to 9.86%, w Polsce zaledwie 1.4% - skala
    zaniedbań w testach jest po prostu straszna.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2020-03-25 13:56:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Popełniasz elementarny błąd. Choroba jest poważna a niska śmiertelność
    > wynika z fałszowania statystyk.

    Wysoka też.

> [...]
    >
    > We Włoszech śmiertelność to 9.86%, w Polsce zaledwie 1.4% - skala
    > zaniedbań w testach jest po prostu straszna.

    Akurat Włochy to zły przykład, bo wygląda że statystyki i liczbę
    przebadanych w stosunku do faktycznie zarażonych mają jeszcze gorszą niż my.
    Nigdzie na świecie nie ma nawet zbliżonej śmiertelności niż u nich, więc
    wydaje się że nie jest prawdziwa.

  • 31. Data: 2020-03-25 13:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Umrzyj Budziku jako 1101, tak normalnie, bez wirusa...

    Dziekuje ci za te przepiekne zyczenia ;-D
    Rodzice musza byc z ciebie dumni!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.