  • 11. Data: 2016-06-29 20:27:36
    Temat: Re: Miganie ledem na stadionie
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 29 Jun 2016 19:59:03 +0200, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:
    > możęsz to zrobić godzinę przed meczem.

    Może to zrobić sama aplikacja pobierając harmonogram mignięć.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-06-30 00:47:44
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 29.06.2016 20:27, Marek wrote:

    > Może to zrobić sama aplikacja pobierając harmonogram mignięć.

    Wolałbym, by aplikacja też zajmowałą się włączaniem i wyłączaniem
    diody, a nie tylko dałą plik tekstowy, o której włąściceil komórki
    ma włączyć latarkę;-)

    Nie jestem też pewien, czy smartfony domyślnie sobie dobrze czas
    synchronizują.

    pzdr
    bartekltg

  • 13. Data: 2016-06-30 01:11:28
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Czekaj, juz sie kiedys chyba pytalem - proxy operatora moze utrzymywac 40
    > tys otwartych polaczen ?
    > Kazde polaczenie powinno miec inny nr portu wychodzacego, wiec 40 tys sie
    > jeszcze zmiesci, ale lepiej by bylo rozdzielic na wiele nr IP.
    >
    > No - polaczenie niby nie musi byc stale - zapytac i zamknac ...

    A nie latwiej zsynchronizować zegar przy logowaniu i posłużyć się cellinfo?
    A może i zegar by się z cellinfo na dedykowanym kanale pchnąć? To miało by
    szansę się udać, a jest to OIDP informacja rozgłoszeniowa, bez zwrotnego
    potwierdzania...?
    Ilu się zaloguje, tylu się zaloguje, a cellinfo wystarczy odebrać...

    --
    Koroną starców jest ich siwizna (c)Biblia

  • 14. Data: 2016-06-30 07:57:39
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "bartekltg" napisał w wiadomości grup

    On 29.06.2016 19:37, J.F. wrote:

    >O czym Ty mówisz? Aplikacje instaliuje ten, kto che mrugać. Pewnie
    >musi ją aktywować przd samym aktem.

    Kolega znów kupy nie trzyma: "chcesz sie wlamac do systemu i migac calym
    stadionem "

  • 15. Data: 2016-06-30 10:11:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 30 Jun 2016 00:47:44 +0200, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:
    > Wolałbym, by aplikacja też zajmowałą się włączaniem i wyłączaniem
    > diody, a nie tylko dałą plik tekstowy, o której włąściceil komórki
    > ma włączyć latarkę;-)

    Nic takiego nie sugerowałem.

    > Nie jestem też pewien, czy smartfony domyślnie sobie dobrze czas
    > synchronizują.

    Mogą ale nie o ten czas chodzi, a o lokalny "czas" aplikacji.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2016-06-30 11:31:41
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > A chocby po to, zeby nie migac w calym miescie, tylko na stadionie.

    A niech sobie miga jak ktoś ją akurat włączy. Niczemu to nie przeszkadza.

    > P.S. jak sieci sobie radza - moze byc internet dla 40 tys telefonow
    > zarejestrowanych w jednym BTS/nodzie czy jak to sie teraz nazywa ?
    > No powiedzmy choc 10 tys, bo wszak 4 operatorow.
    > A jak juz bedzie 10 tys klientow ... to nie bedzie "masakrycznych
    > opoznien", nawet zakladajac, ze aplikacja np raz na 30s wysyla pakiet i
    > otrzymuje harmonogram migania ?

    Harmonogram może być zaszyty w aplikacji, ewentualnie aktualizować się po
    uruchomieniu aplikacji, a nie co 30 sekund.

    > Czekaj, juz sie kiedys chyba pytalem - proxy operatora moze utrzymywac 40
    > tys otwartych polaczen ?

    Jakie proxy? Chodzi o APN?

> [...]
    > jeszcze zmiesci, ale lepiej by bylo rozdzielic na wiele nr IP.
    > No - polaczenie niby nie musi byc stale - zapytac i zamknac ...

    Nie musi być stałe, wystarczy ułamek sekundy na wysłanie zapytania o
    aktualizację harmonogramu i otrzymanie odpowiedzi. A jeśli trzeba rozdzielać
    pomiędzy IP, to się taką usługę stawia w chmurze.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 17. Data: 2016-06-30 12:54:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Jun 2016 14:50:29 +0200, Marek napisał(a):

    > Ktoš może zna szczegóły jak to zastało
    > zaimplentowane?

    Spytaj amerykańskich świetlików jak to robią :)
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 18. Data: 2016-06-30 13:00:27
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    > Nie musi być stałe, wystarczy ułamek sekundy na wysłanie zapytania o
    > aktualizację harmonogramu i otrzymanie odpowiedzi. A jeśli trzeba
    > rozdzielać pomiędzy IP, to się taką usługę stawia w chmurze.

    Jednak musi to byc dobrze przemyslane...
    cały stadion synchronizujący się z chmurą "zabije" wszystkie pobliskie BTS-y

    c.

  • 19. Data: 2016-06-30 13:13:15
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Cezar <c...@B...pl.invalid> napisał(a):
    > Jednak musi to byc dobrze przemyslane...
    > cały stadion synchronizujący się z chmurą "zabije" wszystkie pobliskie
    > BTS-y
    > c.

    Niekoniecznie. Ludzie mają powłączane fejsbuki, snapczaty itp i jakoś to
    działa.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 20. Data: 2016-06-30 13:46:59
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 30/06/2016 12:13, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Niekoniecznie. Ludzie mają powłączane fejsbuki, snapczaty itp i jakoś to
    > działa.

    Fejsbuki i inne SM używają push notifications.

    c.