  • 101. Data: 2019-02-17 22:12:56
    Temat: Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-17 13:30, Pszemol wrote:
    > "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > O, przypomniałeś mi że zauważyłem wymieniając aku na nowy że ten filtr
    > był masakrycznie brudny ale zapomniałem jeszcze kupić nowego wkładu.
    > Dzięki!

    Kupisz mi też?

  • 102. Data: 2019-02-17 22:25:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-17 13:26, Pszemol wrote:
> [...]
    >
    > Miałem się dziś tym półośkom przyjrzeć ale gumiarz mi auta nie oddał
    > wczoraj... no kurde auto zapłacone z góry za robotę, mówię gościowi
    > że nie zdążę przed zaminkięciem jego budy przyjechać i żeby mi zostawił
    > auto otwarte z kluczem w korytku bo stary kilkunastoletni złom którym
    > nikt się przecież nie zaciekawi a on mi potem oddzwania że szef mu
    > zabronił że mają takie reguły że tego nie robią bo potem tylko kłopoty...
    > No i mam auto "skonfiskowane" do poniedziałku do otwarcia gumiarza o 8.
    > Wygląda na to, że w śnieżycę na rowerze do roboty na 8 będę zapindalał.

    Sprzedaj ten rower i kup porządne auto

  • 103. Data: 2019-02-18 13:14:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:q4c8mt$49p$1@node1.news.atman.pl...

    > No to ciekawie tam macie że accord jest nudny w stosunku do passata;)

    Nie :-)
    Akurat ten Accord Coupe co ja miałem nie był nudny - bardzo go lubiałem.
    https://media.ed.edmunds-media.com/honda/accord/2003
    /oem/2003_honda_accord_coupe_ex_fq_oem_1_500.jpg

    Passat jest raczej tym nudniejszym z niemieckich aut: Jetta fajniejsza.
    Audi S7 też fajny - widziałem wczoraj w downtown Chicago jednego :-)

  • 104. Data: 2019-02-18 13:15:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JDX" <j...@o...pl> wrote in message
    > On 2019-02-17 14:52, Pszemol wrote:
    > [...]
    > Ale to chyba merce i beemy, a nie ,,samochody dla ludu". :-)

    Zgadza się. BMW, Audi, Mercedesy - opinia:
    "fun to drive when not in the repair shop".

    > A co do
    > niemieckiej niezawodności, to moja siostra (mieszkająca właśnie w
    > Stanach) po przygodach z X3 stwierdziła, ze nigdy więcej BMW. :-)

    Otóż to.

  • 105. Data: 2019-02-18 13:16:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kk" <k...@o...pl.invalid> wrote in message

    > Kupisz mi też?

    ha ha... jasne. Kupidło masz?

  • 106. Data: 2019-02-18 13:22:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JDX" <j...@o...pl> wrote in message
    > On 2019-02-17 14:06, Pszemol wrote:
    > [...]
    > No. To po potarguj się ze złomiarzem, może weźmie paseratti
    > + $1000 za jaga i będziesz miał wyzwanie. :-)

    Ten zgnity prawy błotnik tylny mnie odstrasza od tego Jaga...
    Z silnikiem być może mógłbym sobie poradzić, ale blacharka
    i lakiernictwo to niestety nie moja brożka. Poczekam, zobaczymy..

    Ja jak patrzę na zakup to nastawiam się tak, że jak skończę z autem
    to ma to być igła i żyleta - bez najmniejszej skazy, bez spalonej
    żaróweczki. Wszystkie funkcje 100% działające i kosmetycznie OK.
    Czyściutko i pachnąco w środku, nic nie podarte ani nie poplamione.
    W takim stanie jest teraz ten mój Passat - gdyby nie to telepanie przodem.

    > Chociaż do jaga to bardziej V12 pasuje. Ale i V8 IMO może być. :-)

    S-Type było dostępne w USA tylko w V6 i V8, czyli akurat ten
    wystawiony na sprzedaż to górna półka z tych tu dostępnych.

  • 107. Data: 2019-02-18 13:24:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:q4c8vb$49p$3@node1.news.atman.pl...

    > LOL - dopiero co wymieniłem poobijaną pełnoletnią hondę. I to tylko
    > dlatego, że po prostu przestało się opłacać ją naprawiać. Samochód jest do
    > wożenia dupy (przynajmniej te które są w moim zasięgu).

    No widzisz. Jesteśmy obaj odchyłką od reguły w takim razie :-)

    > Co innego motocykl;)

    Motocykli jeszcze nie doświadczyłem - no może poza mopedem Rometa
    jako nastolatek... To była fajna rakieta - wersja z bakiem z tyłu... :-)
    Jaja :-)
    To były czasy jak się mopedem do dziewczyny zajechało... ech och... :-)))

  • 108. Data: 2019-02-18 13:27:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Prosze, nie generalizuj, ja tez jestem Polakiem. Ty tez, z tego co
    > ruzumiem.
    > A ze ostatnie posiadane przeze mnie prywatnie auta to citroen zx roxcznik
    > 95 a obecnie multipla to jakbytentegopowiedziec... :)

    No cóż - stereotypy skądś się biorą.
    Jasne że nie wszyscy tak podchodzą do rzeczy ale my tu na grupie
    stanowimy raczej margines czy tam elitę - zależy jak na to popatrzysz :-D

    > No własnie tez wole sobie skoczyc na narty plus jakis rejs plus letnie
    > rodzinne wakacje niz pozowac autem.

    No ale takich jak my jest mniej - większość się zapożycza po uszy
    aby mercem zaimponować sąsiadom.

    > Chociaz pewnie by starczyło i na to i na to ale najpierw zx kupiony na
    > przeczekanie nie chciał się psuc a teraz multipla tez jakas taka
    > bezawaryjna...
    > To po co zmieniac... złwaszcza ze wózek wchodzi bez składania...
    > Chociaz ostatnio kumpel kupił amerykanskiego vana rodzinnego i podoba mi
    > sie ta idea.

    To przejedź się nim najpierw - ja na vana się nigdy nie przesiądę...
    Dzieci małych już nie mam, więc wózka wkładać nie muszę, prędzej
    snowboard, narty, czy windsurfing board lub paddle board :-)
    Ale przyjemności z jazdy jaką daje małe, żwawe coupe w vanie nie osiągniesz.

  • 109. Data: 2019-02-18 13:29:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:q4c8r4$49p$2@node1.news.atman.pl...

    > Przemol też jest specyficznym dyskutantem. Dobra - jak kogoś uraziłem to
    > przepraszam. Po prostu jak przeczytałem, że passat to samochód z duszą z
    > klawiatury jankesa, to chciałem się dowiedzieć na czym to polega.

    Nie uraziłeś :-) Mnie ciężko urazić bo mam raczej pozytywny pogląd na świat.
    Jak ktoś mnie próbuje obrazić i upokorzyć to tylko wzbudza uśmiech
    politowania.
    Więc nie ma za co przepraszać i po prostu podyskutujmy jak tu naprawić
    tego Pasaciora aby wrócić mu przyjemność z jazdy.

  • 110. Data: 2019-02-18 13:30:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A to prawda, tez sie kilka razy scielismy :)

    > To jest chyba tak ze na tle obecnej elektroniki i zapełnionego w 100%
    > miejsca pod maska samochody sprzed lat 10+ wszystkie maja dusze :)

    A to tez prawda. Parę dni temu siedziałem w starym Infinity (taki lepszy
    Nissan). I bardzo mnie urzekł analogowy zegarek na środku konsoli :-)