  • 51. Data: 2017-06-24 01:32:18
    Temat: Re: Następny wieżowiec się spalił
    Od: 4...@g...com

    Prosciej by bylo jak by napisali ze nie wiedza co sie stalo. Mleko juz sie rozlalo i
    terrorysci wiedza ze nie tylko rozjezdzanie ludzi jest skuteczne. Jak bylo widac
    pozar wysokiego budynku jest skuteczny i bezpieczny dla zamachowca. Nie twierdze ze
    byl to zamach ale ze byla to doskonala podpowiedz na zamach.

  • 52. Data: 2017-06-24 01:58:21
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu sobota, 17 czerwca 2017 22:37:10 UTC+9 użytkownik Marek napisał:

    > To jest mit, takiego eksperymentu nigdy nie było.

    To nie jest żaden mit, tylko eksperyment myślowy. Czyli obrazowy sposób na
    zilustrowanie pewnego procesu. Tak jak kot Schroedingera.

    Ale zawsze znajdzie się jakiś Koszałek Opałek który zabłyśnie wyjaśnieniem że nie
    było takiego eksperymentu. No bo cały świat jest w błędzie i trzeba to naprawić :-)

  • 53. Data: 2017-06-24 03:28:33
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 21:55:01 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > A moze wystarczy tylko nie obkladac budynku wielkopalnym plastikiem.

    No zobacz, a cała Polska jest obłożona wielkopalnym (co to znaczy?) styropianem. I co
    teraz będzie?

  • 54. Data: 2017-06-24 09:16:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Jun 2017 18:28:33 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

    > No zobacz, a cała Polska jest obłożona wielkopalnym (co to znaczy?) styropianem. I
    co teraz będzie?

    Wielkie zrywanie po pierwszym wielkim pozarze ?

    J.

  • 55. Data: 2017-06-24 09:43:22
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 16:16:13 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    I co teraz będzie?

    > Wielkie zrywanie po pierwszym wielkim pozarze ?

    Nie widzę powodu.

  • 56. Data: 2017-06-24 10:12:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Jun 2017 00:43:22 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

    I co teraz będzie?

    > Nie widzę powodu.

    Brytyjczycy tez nie widzieli :-)

    Tak nawiasem mowiac, to slyszalem u nas "my jestesmy budynkiem
    uzytecznosci publicznej i nie mozemy miec okien plastikowych/PCW."

    Prawda to ?

    J.

  • 57. Data: 2017-06-24 10:16:52
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 17:12:01 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    styropianem. I co teraz będzie?

    > Brytyjczycy tez nie widzieli :-)

    Tak, ale Brytyjczycy świadomie przerobili budynki mieszkalne na Wielkie Piece.

    > Tak nawiasem mowiac, to slyszalem u nas "my jestesmy budynkiem
    > uzytecznosci publicznej i nie mozemy miec okien plastikowych/PCW."
    >
    > Prawda to ?

    Nie wiem czy prawda. Może słyszałeś, może nie. Ludziom często się wydaje że coś
    słyszeli.

  • 58. Data: 2017-06-24 11:46:45
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-24 o 01:32, 4...@g...com pisze:
    W krajach demokratycznych jest trudno zmusić mas-media do milczenia
    nawet w słusznej sprawie.

    Z drugiej strony mas-media same bezkarnie potrafią niszczyć niewinnych
    ludzi.
    Kiedyś sensację wzbudziło opowiadanie: Utracona cześć Katarzyny Blum.
    Autor Heinrich Böll napisał we wstępie:
    Osoby i akcja niniejszego opowiadania są całkowicie zmyślone. Jeśliby
    natomiast przedstawione w nim pewne praktyki dziennikarskie przypominały
    praktyki gazety ,,Bild", nie jest to ani zamierzone, ani przypadkowe,
    lecz nieuniknione.

    WM

  • 59. Data: 2017-06-26 00:27:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 23 Jun 2017 16:58:21 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:
    > To nie jest żaden mit, tylko eksperyment myślowy. Czyli obrazowy
    > sposób na zilustrowanie pewnego procesu. Tak jak kot Schroedingera.

    Nie opowiadales o tym, jako o eksperymencie myślowym. Nawet mimo to
    nadal to nie ma znaczenia, bo ów "experyment" zawiera wyssane z
    palca wnioski i sugestie behawioralne dot. tych małp.

    --
    Marek

  • 60. Data: 2017-06-26 13:16:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Tak, ale Brytyjczycy świadomie przerobili budynki mieszkalne na
    >Wielkie Piece.

    Swiadomie ? Troche watpie, ale kto wie.

    >Nie wiem czy prawda. Może słyszałeś, może nie. Ludziom często się
    >wydaje że coś słyszeli.

    Trzezwy bylem, to raczej slyszalem.
    Natomiast grosza nie postawie na to, skad mowiacy to wiedzial, czy
    naprawde jest taki przepis, czy tylko tak mu powiedziano.

    Jak widac - sens pewien to ma, tylko czy drewniane beda lepsze niz
    plastikowe ?
    A moze aluminiowe wypelnione pianka izolacyjna beda lesze ? ;-)

    J.