  • 11. Data: 2017-10-20 18:03:14
    Temat: Re: Nexeny na zimę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1h7y5c055s07f$.1h599bhgdo0ab$.dlg@40tud
    e.net...

    >Rozważam też nokiany, tylko parę stówek wiecej za komplet niż za
    >dębice.
    >Ktoś jeździ?

    WR ... dobre.
    Ale debice Frigo tez dobre, i badz tu madry ..

    J.

  • 12. Data: 2017-10-20 21:08:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Oct 2017 18:03:14 +0200, J.F. napisał(a):

    > WR ... dobre.
    > Ale debice Frigo tez dobre, i badz tu madry ..

    W najnowszym "Auto Świecie" jest test, co prawda 185 i R15, ale pojęcie
    daje.
    Dębica jest najlepsza na śniegu, ale najgorsza na mokrym asfalcie i
    przecietna na suchym. W teście jest też Uniroyal, Vredestein i ze dwie
    marki premium.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2017-10-20 21:53:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Oct 2017 09:06:23 +0200, Myjk napisał(a):

    > No właśnie, CC?

    Sprawdziłem, daleko od CC - to są Micheliny Latitude Tour HP M+S, więc u
    nas to nie uchodzi za oponę całorczną, ale na południu Europy, skąd
    przyjechała moja kijawka, już tak.

    Niemniej jeździłem na nich zeszłej zimy i jechało się raczej normalnie,
    tyle że na dużym sniegu nie było okazji. Tylko błoto i mokre plus lekki
    mróz.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 14. Data: 2017-10-20 23:21:09
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-20 o 00:00, Maciek pisze:

    > A które coopery masz?

    wsc

    te nie choinkowe

    RB

  • 15. Data: 2017-10-21 09:32:40
    Od: Maciek <n...@n...pl>

    > Ale debice Frigo tez dobre, i badz tu madry ..

    I tak i nie, na śniegu super. Na mokrym nowe, powiedzmy akceptowalne ale
    bez szału a w miare upływu lat robi się horror.

    Osobiście tym razem ustawiam się na zakup też budżetowych ale będą to
    Uniroyal MS Plus 77.
    Przy okazji zapytam czy ktoś na nich z grupowiczów jeździł i może
    potwierdzić dobre opinie?

  • 16. Data: 2017-10-21 16:00:14
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    e.net...

    > Rozważam też nokiany, tylko parę stówek wiecej za komplet niż za dębice.
    > Ktoś jeździ?

    Ja, ale na całorocznych (weatherproof). Na zróżnicowane zimowe warunki (poza
    wyjątkami typu głęboki kopny śnieg) są odczuwalnie lepsze, niż zimówki
    Frigo.

  • 17. Data: 2017-10-21 20:22:05
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Maciek" wrote in message

    > Rozważam też nokiany, tylko parę stówek wiecej za komplet niż za dębice.
    > Ktoś jeździ?

    Mam zimówki Nokiany i są raczej przeciętne.

    --
    Axel

  • 18. Data: 2017-10-21 20:23:42
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "J.F." wrote in message news:59ea1e47$0$15199$65785112@news.neostrada.pl...

    >WR ... dobre.
    >Ale debice Frigo tez dobre, i badz tu madry ..

    Dębice są przyzwoite, ale tylko nowe. Po 2 latach bieżnik jeszcze głęboki, a
    ślizga się fatalnie...

    --
    Axel

  • 19. Data: 2017-10-21 23:11:19
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Oct 2017 09:32:40 +0200, Maciek napisał(a):

    > Osobiście tym razem ustawiam się na zakup też budżetowych ale będą to
    > Uniroyal MS Plus 77.

    Do FWD, RWD czy AWD?

    --
    //\/\aciek