    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Subject: PIC32 - strony WWW w pamięci programu
    Date: Wed, 23 Aug 2017 21:36:10 +0200

    Próbuję właśnie uruchomić serwer HTTP ze stosu TCP/IP od Microchipa
    (stara wersja z MLA, ciągle nie przerzuciłem się na Harmony). Wszystko
    znaje sie być właściwie skonfigurowane. Odkomentowane #define'y
    odpowiedzialne za kompilację serwera HTTP2 i obsługę MPFS2.
    Zakomentowane te, które dodają pobieranie stron z zewnętrznej pamieci
    EEPROM/Flash, tak więc powinien ich szukać w pamięci programu.

    Za pomocą programu udostępnionego przez Microchip przekonwertowałem
    katalog ze stronami WWW do pliku MPFSImg2.c, który dodałem do projektu,
    podobnie jak HTTPPrint.h.

    Całość się skompilowała i załadowała do MCU.

    Serwer najwyraźniej działa, przy czym za każdym razem zwraca mi "404:
    File not found". Nie ma znaczenia czy wpiszę w przeglądarkę sam adres IP
    czy próbuję się odwoływać bezpośrednio do plików. Za każdym razem to
    samo. Ktoś ma pomysł co mogę robić nie tak?