  • Data: 2019-07-09 18:07:09
    Temat: Problemy z Wifi na Androidzie
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do tej pory myślałem że mam stare telefony i cholera jakie wifi w firmie ;-)
    Czasami mimo połączenia czy to z daleka od anteny czy blisko zrywa
    połączenie z netem. (żeby chociaż jakiś komunikat) - nie ładuje się www
    telefon normalnie działa. Nie jest to lag czy przywieszenie systemu.
    Pomaga wyłączenie na chwilę wifi i włączenie.
    Nie ma reguły kiedy to następuje.
    Tablet Galaxytab3, Z3 Compact, GalaxyS7
    UWAGA! Redmi 4A nie zauważyłem.

    Dzisiaj miałem to samo na Wifi UPC z nowiutkim Galaxy A40. ŁAŁŁŁŁŁ

    To musi być szersze zjawisko. Podejrzewam jakąś zależność z sygnałem LTE
    bo jest MOCNY. Telefon głupieje jak ma ustawione dwa źródła netu?
    Znowu gimbaza pisała? ;-)
    Mam LTE wyłączać jak jestem po wifi? Żałosne

    PS. Na wszystkich tych urządzeniach podstawowy zestaw aplikacji bez
    fejsbuków i innego badziewia. TuneIn do słuchania radia i nawigacja
    Podejrzewałem jakieś konflikty z BT bo słuchawki podpięte cały czas ale
    dzisiaj ten A40 miał BT na stałe wyłączone.