  • Data: 2019-07-09 20:21:13
    Temat: Re: Problemy z Wifi na Androidzie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d24d3a0$1$17364$6...@n...neostrada.pl

    > "RadoslawF" 5d24cf9b$0$17361$6...@n...neostrada.pl

    > W Androidzie można to stosownie ustawić w co najmniej dwóch miejscach.
    > (zależnie od wersji Androida, ale chyba poniżej 6 nikt już nie ma)

    U mnie tych miejsc jest sporo -- wzajemnie przeszkadzających sobie.
    Tu oszczędzanie energii, tam wyjątek od tego oszczędzania, tu wyjątek
    od wyjątku ;) a tam coś nad wszystkim itd...

    Każdą aplikację z osobna można ustawić indywidualnie... ;)
    (a nad tym wszystkim i tak jest jeszcze coś silniejszego...)

    Chyba jednymi ze szczególnie ,,ważnych'' aplikacji są VoIPowe
    telefony wpisane fabrycznie w telefon, ale i one niezupełnie
    nie ulegają ,,sprzętowym trybom oszczędnym''?... Rzecz jasna
    nie piszę o samolotowym, bo ten potrafi zabić skutecznie
    wszystko.

    Udostępnianie WiFi z LTE też mam bezproblemowe, jeśli ;) nie liczyć
    zużycia energii -- telefon grzeje się niemiłosiernie a poziom
    naładowania akumulatora spada niemal w oczach... ;)

    Udostępnianie_netu+ekran_włączonej_nawigacji_z_zapis
    em_śladu+muzyka_z_jutuby? -- totalna PORAŻKA energetyczna!
    Takie coś wytrzyma u mnie nie więcej niż ćwierć doby!!!

    Ponadto Jutuba potrafi zżerać CPU -- mój telefon jest już zbyt słaby jak na te
    zabawy.
    Potrzebuję: więcej RAMek; więcej GHerców; więcej dysku i ZNACZNIE czulszego
    odbiornika GPS.
    Do tego raczej stałego zasilania? ;)

    Bez obciążeń dodatkowych sam telefon chyba wytrzymałby bez trudu wiele tygodni --
    może nawet miesięcy...
    Ale ekran czy CPU żrą strasznie dużo. To samo z LTE...

    --