  • Data: 2018-03-12 22:34:14
    Temat: Re: Again - pomiar przez wideorejestrator
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Mar 2018 12:03:32 +0100, J.F. napisał(a):

    > O ile wiem, to Iskra potrafi.
    >
    > Po przeczytaniu reklamowek - wydaje mi sie, ze sporzadza widmo sygnalu
    > odbitego,
    > i z niego ustala:
    > -predkosc wlasna - tzn predkosc z odbic od terenu,
    > -predkosc pojazdu z naprzeciwka.

    Tak dokładnie to miało działać.
    W praktyce źle pokazywało już prędkość radiowozu ;)

    To się tak dalece do niczego nie nadawało, że chyba nikt tego nigdy nie
    używał.

    Podobny problem miały też te samochody ITD z fotoradarami.
    Na początku miały jeździć i mierzyć prędkość tych z przeciwka.
    Ale po pierwszych testach używano ich tylko stacjonarnie.
    Swoją drogą - co z nimi, bo kiedyś było ich pełno, a teraz zniknęły.