eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAlternator samochodowy - moc ciągła. › Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ent22.internet
    dsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
    Date: Tue, 17 Apr 2018 11:54:57 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <pb4g9g$fqt$1$Adam@news.chmurka.net>
    References: <paqg7n$1qeh$1@gioia.aioe.org>
    <5ad0cd3d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
    <paqs9k$eql$1@node1.news.atman.pl>
    <5ad0f798$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    <par23v$ks4$1@node1.news.atman.pl>
    <i...@4...net>
    <pashk3$vst$2@node2.news.atman.pl>
    <s...@4...net>
    <pasr8s$995$1@node2.news.atman.pl> <pastsc$eoh$1@node1.news.atman.pl>
    <pb2doe$ld9$1$gof@news.chmurka.net> <pb2mid$ksm$1@node2.news.atman.pl>
    <pb49s1$joo$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 17 Apr 2018 09:54:56 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
    posting-host="ent22.internetdsl.tpnet.pl:83.15.205.22";
    logging-data="16221";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <pb49s1$joo$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731134
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-17 o 10:05, tck pisze:
    >
    > (...)
    > inna sprawa, że jak jest niskie napięcie na aku to niektóre rzeczy mogą
    > się nie załączyć- widziałem po odpaleniu z przewodów jak elektryczne
    > wspomaganie nie działało, pewnie z elektryczną kliną byłoby podobnie
    >

    Są takie "głupki", że jak widzą zbyt małe napięcie, to nie pozwolą
    uruchomić rozrusznika.
    Przykładowo: Freelander TD4 - przed uruchomieniem silnika sprawdzał
    kilkadziesiąt parametrów. Ale można to było spróbować "przeskoczyć":
    przekręcić bardzo szybko kluczyk z pozycji wyłączonej na rozrusznik,
    rozrusznik ruszał zanim nastąpił self-test i silnik odpalał. W ten
    sposób można czasem było zlikwidować błąd check-engine.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: