-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ent22.internet
dsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
Date: Tue, 17 Apr 2018 11:54:57 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <pb4g9g$fqt$1$Adam@news.chmurka.net>
References: <paqg7n$1qeh$1@gioia.aioe.org>
<5ad0cd3d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
<paqs9k$eql$1@node1.news.atman.pl>
<5ad0f798$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
<par23v$ks4$1@node1.news.atman.pl>
<i...@4...net>
<pashk3$vst$2@node2.news.atman.pl>
<s...@4...net>
<pasr8s$995$1@node2.news.atman.pl> <pastsc$eoh$1@node1.news.atman.pl>
<pb2doe$ld9$1$gof@news.chmurka.net> <pb2mid$ksm$1@node2.news.atman.pl>
<pb49s1$joo$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 17 Apr 2018 09:54:56 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
posting-host="ent22.internetdsl.tpnet.pl:83.15.205.22";
logging-data="16221";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <pb49s1$joo$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731134
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-04-17 o 10:05, tck pisze:
>
> (...)
> inna sprawa, że jak jest niskie napięcie na aku to niektóre rzeczy mogą
> się nie załączyć- widziałem po odpaleniu z przewodów jak elektryczne
> wspomaganie nie działało, pewnie z elektryczną kliną byłoby podobnie
>
Są takie "głupki", że jak widzą zbyt małe napięcie, to nie pozwolą
uruchomić rozrusznika.
Przykładowo: Freelander TD4 - przed uruchomieniem silnika sprawdzał
kilkadziesiąt parametrów. Ale można to było spróbować "przeskoczyć":
przekręcić bardzo szybko kluczyk z pozycji wyłączonej na rozrusznik,
rozrusznik ruszał zanim nastąpił self-test i silnik odpalał. W ten
sposób można czasem było zlikwidować błąd check-engine.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 17.04.18 18:34 HF5BS
- 17.04.18 20:23 Zenek Kapelinder
- 17.04.18 21:44 J.F.
- 17.04.18 23:14 HF5BS
- 18.04.18 07:50 Mateusz Viste
- 18.04.18 09:08 HF5BS
- 18.04.18 10:57 J.F.
- 18.04.18 20:12 HF5BS
- 18.04.18 20:35 Adam Wysocki
- 18.04.18 22:22 Czarek
- 18.04.18 22:39 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- przeźroczyste koszulki
- Re: Win 10/11 nie lubi OKI
- Programator czasowy TUYA.
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- twardy dysk stuka
- Oclenie alkalicznych akumulatorów
- Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy
- Lustra w maszynie ASML
- DC blocker i buczące toroidy
- Problemy TSMC cd
- Detektor
- Może tutaj się uda: [NTG] Elewacja / dziurawa Churka
- Falownik jednofazowy a żarówka
- Agregat i "legalność" instalacji
- Uziom
Najnowsze wątki
- 2024-05-06 Fotowoltaika do c.w.u.
- 2024-05-06 Warszawa => Senior IT Recruiter <=
- 2024-05-06 Kraków => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-06 Berlin => Solution Architect (secure communication and IoT solutions)
- 2024-05-06 Czy szpital przekazuje dokumentację medyczną do Starosty powiatu?
- 2024-05-06 naprawa zamka
- 2024-05-06 Kraków => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-06 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-05-06 Toruń => UX/UI Designer <=
- 2024-05-06 Wrocław => UX/UI Designer <=
- 2024-05-06 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-06 Białystok => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Kontraktor <=
- 2024-05-06 Warszawa => AI Specialist <=
- 2024-05-05 Taki dinks do drzwi