  • Data: 2018-04-17 23:14:40
    Temat: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2243a69d-8c81-4f49-bc3b-73fdad98277f@googlegrou
    ps.com...
    > Jeszcze troche i pojawia sie ogloszenia " samochod z gaznikiem kupie, stan
    > obojetny".

    A wcale się nie zdziwię - dziś jakieś wtryski, gdzie choć trochę inne paliwo
    i całość szlag trafia. A kiedyś - teoretycznie w starszych autach trzeba
    było przestawiać zapłon, przy zmianie L.O. paliwa. Ruska benzyna, wg słów
    żołnierza (to w .pl było), L.O.93, to auto, dwusuw (nominalnie 78/85), czyli
    Skarpeta, jechał na niej jak marzenie, palił z dotyku, a ciągnął, że chyba
    TIRy można by holować. Bez przestawiania zapłonu.
    Stan raczej nie obojętny, ale myślę, że będą ogłoszenia - samochód z
    gaźnikiem kupię, aby tylko był w stanie się ruszyć. Bo jak silnik zatarty, z
    połamanymi kijami i pęknietym (od złamanego kija) blokiem, to nie wiem, czy
    ktoś zechce...; chyba, ze silnik może skądś załatwić. Wcale się nie zdziwię,
    jeśli tak będzie.
    I CB radio taryfiarza obok nie zgasi połowy elektroniki...

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...