eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAlternator samochodowy - moc ciągła. › Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
    Date: Tue, 17 Apr 2018 18:34:37 +0200
    Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
    Lines: 33
    Message-ID: <pb57mm$vfn$1@node2.news.atman.pl>
    References: <paqg7n$1qeh$1@gioia.aioe.org>
    <5ad0cd3d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
    <paqs9k$eql$1@node1.news.atman.pl>
    <5ad0f798$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    <par23v$ks4$1@node1.news.atman.pl>
    <i...@4...net>
    <pashk3$vst$2@node2.news.atman.pl>
    <s...@4...net>
    <pasr8s$995$1@node2.news.atman.pl> <pastsc$eoh$1@node1.news.atman.pl>
    <pb2doe$ld9$1$gof@news.chmurka.net> <pb2mid$ksm$1@node2.news.atman.pl>
    <pb49s1$joo$1@node1.news.atman.pl> <pb4g9g$fqt$1$Adam@news.chmurka.net>
    Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-64-19-238.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1523982870 32247 89.64.19.238 (17 Apr 2018 16:34:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Apr 2018 16:34:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7445
    X-Antivirus: Avast (VPS 180417-4, 2018-04-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731137
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:pb4g9g$fqt$1$Adam@news.chmurka.net...
    > Przykładowo: Freelander TD4 - przed uruchomieniem silnika sprawdzał
    > kilkadziesiąt parametrów. Ale można to było spróbować "przeskoczyć":
    > przekręcić bardzo szybko kluczyk z pozycji wyłączonej na rozrusznik,
    > rozrusznik ruszał zanim nastąpił self-test i silnik odpalał. W ten sposób
    > można czasem było zlikwidować błąd check-engine.

    Równie "dowcipny" błąd, co przy przepaleniu żarówki w jednym reflektorze,
    nie pozwalał włączyć drugiego, sprawnego, już nie wspominam o sytuacjach
    wyższej koneiczności, gdzie nawet jeden reflektor ratuje sytuację... Ja się
    boję, że niedługo nie wysram się, jeśli komputer nie pozwoli. Czas robić
    prawko (tylko lekarz nie puści) i na rynku wtórnym zanabyć jakiegoś
    Trabiego, czy Skarpetę... Im komp niepotrzebny, paliwo i olej nalać, zapłon
    i gaźnik uregulować, uszczelnić tłoki w cylindrach, czegóż więcej trzeba?
    Oczywiście, o podstawowych regulacjach, czy oponach, klockach nie wspominam,
    bo to rzeczy oczywiste.
    Już za starych czasów, jak się u ciotki w Ładzie spierd^Hniczył regulator
    alternatora, to elektryk, oznajmiając coś grubiańskiego pod jego adresem
    (był elektroniczny), wsadził przekaźnikowy i wszystko wróciło do normy.
    Signum temporis? Oczywiście, kompa nie było, więc auto normalnie jechało,
    dokąd mogło. Oczywiście, zanim "haltnęło", znalazło się w warsztacie i mogło
    o własnych siłach wrócić po naprawie na drogi. A koszt naprawy był jak na
    dzisiejsze czasy, wrecz nikczemny (1).

    (1) Prócz znaczenia pejoratywnego, oznacza po prostu niewielki, mały, bardzo
    mały - i w tym znaczeniu słowa tego użyłem.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: