  • Data: 2020-01-14 14:19:40
    Temat: Re: Antena dvb+t
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-14 o 10:43, Kris pisze:

    > Dzięki. Nie będę Ciebie fatygował, w linku który podałeś są wymiary więc sobie
    poradzę. Zrobię i przetestuję w wolnej chwili.

    Napisałem warunkowo bo napisałeś, że się nie znasz więc nie wiedziałem,
    czy w ogóle będziesz brał pod uwagę samoróbkę.
    Możliwe, że ta moja ma inne wymiary (brat coś tam przeliczał dopasowując
    się do średniej częstotliwości MUXów z Chwaszczyna). Ale inność zapewne
    minimalna bo częstotliwości bardzo zbliżone.
    Jak dostałem w prezencie i zadziałała to podwiesiłem pod karniszem i
    tyle. Nie mierzyłem jej ani miarką, ani analizatorem widma.

    Aby się nie deformowała zmontowana jest na typowej listwie do kładzenia
    kabli natynkowo.
    P.G.