  • Data: 2017-10-12 12:17:35
    Temat: Re: Arduino - zasilanie z baterii
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:59df336f$0$15187$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

    > A to chyba nie jest tani aparat.
    > Moze po prostu ch* wychodza takie zdjecia, wiec funkcji nie ma :-)

    To byl jeden z pierwszych NEX-ów, 5 lat temu ok. 2500zł, ale to co
    wyewoluowalo z tych nexów do dzisiaj czyli bezlusterkowce alfa na bagnet
    E-Mount, to potrafią kosztować i 8tys zł a i tak nie wiem czy mają ten
    timelapse :) A przeciez to taki fajny bajer :)

    > Kilka tysiecy zdjec w pare godzin ?

    No moze to ekstremalne zastosowania, ale 1minutowy film 25fps to 1500 zdjec,
    przy 50fps to juz 3000 zdjec.

    > Swego czasu mi gumka wystarczyla - wcisnalem przycisk na stale, a aparat
    > robil automatycznie.

    W sumie to mam tryb "seria". Naciskam i strzela jak karabin maszynowy ;)
    Zeby tylko mozna bylo ustawic czas miedzy strzalami to bylbym w domu :P

    Pzdr