    Subject: Re: Atak na pijaka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 18 Oct 2017 22:25:52 +0200

    W dniu 2017-10-18 o 09:29, p...@g...com pisze:
    > --Mam nadzieję, że w ustawie, która pozwoliła na użycie radiowozu w takim celu jest
    zapis, że kierowca staranowanego pojazdu ma płacić za naprawę.

    > z czego ? policja rozwala ukradzione auto ktore podpierdolil jakis golas ? uczciwie
    byloby wyplacic z OC policji a potem regres TU z golasa :-)

    Golasa się wsadza na 10 lat do zakładu gdzie będzie wykonywał proste
    prace fizyczne. Może nawet kieratem kręcić. Przy minimalnej stawce
    powinien zarobić na naprawę. Takie powinno być prawo. Ewentualnie
    rodzinka może go wykupić.