    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: BMW to jednak stan umysłu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 20 Oct 2018 19:27:22 +0200

    Dnia Fri, 19 Oct 2018 19:16:40 +0200, Janusz napisał(a):
    > Oczywiście nie chcę niewinnych obrażać ale ta marka
    > w sposób szczególny "przyciąga" pewnych ludzi
    > Zresztą przeczytajcie sami
    > http://www.lublin112.pl/z-zaparkowanego-bmw-ulatnial
    -sie-gaz-pojazd-mial-zamontowana-domowa-butle-gazowa
    -zdjecia/#close_info_content

    > Tytuł mówi prawie wszystko bo butla nie była domowa tylko specjalna
    > widlakowa, co nie zmienia faktu że sposób zainstalowania jej zagrażał
    > otoczeniu, burak bo trudno go inaczej określić prawdopodobnie kradł
    > butle z firmy i instalował w swoim aucie. Oszczędności jak mu policzyli
    > góra 30zł na butli. Komentarz chyba zbędny.

    Ale czemu BMW ? IMO to sie moglo w dowolnej marce zdarzyc.
    I chyba to dobry pomysl.

    O BMW to miales poprzednio. Gaz w BMW wybuchl, a bylo to tak:
    -kierowca pojechal na stacje zatankowac,
    -i w czasie tankowania sobie przypomnial, ze wymontowal zbiornik gazu
    przed przegladem,
    -wiec zatankowal benzyne i pojechal,
    -i nic by sie nie stalo, gdyby ktos (z kolegami jechal) papierosa nie
    zapalil :-)

    J.