    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: BMW to jednak stan umysłu
    Date: Sun, 21 Oct 2018 16:06:40 +0200

    W dniu 2018-10-20 o 19:27, J.F. pisze:
> [...]
    -sie-gaz-pojazd-mial-zamontowana-domowa-butle-gazowa
    -zdjecia/#close_info_content

    > Ale czemu BMW ?
    No właśnie czemu? jakoś o innych kierowcach nie czytamy takich
    przypadków, , przypadek? :)

    >IMO to sie moglo w dowolnej marce zdarzyc.
    Mogło ale się nie zdarza.

    > I chyba to dobry pomysl.
    >
    > O BMW to miales poprzednio. Gaz w BMW wybuchl, a bylo to tak:
    Ależ wiem jak było bo sam link dawałem do dokładnego opisu,
    jakoś inni kierowcy nie mają tak debilnych pomysłów.

    --
    Pozdr
    Janusz