    Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <xiy27vv904fd$.dlg@myjk.org> <5dc553ed$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
    <8...@g...com>
    <1ndcpecci2nvl$.dlg@myjk.org>
    <7...@g...com>
    <1...@m...org>
    <2...@g...com>
    <1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org> <5dcbca2f$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <18r47ur930fhr$.dlg@myjk.org>
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Date: Wed, 13 Nov 2019 11:32:07 +0100

    Myjk pisze:
    > Wed, 13 Nov 2019 10:17:37 +0100, cyklista

    > Nie chcę Cię martwić, ale wspomniany Tomas Tesla runner zmienił jednak
    > sterowanie w Outlanderze PHEV. :P To jest tylko i wyłącznie kwestia chęci i
    > umiejetności. Wiadomo że w samochodzie to bardziej skomplikowane, ale
    > przecież czipowanie spaliniaków to nie jest nic szczególnie innego.

    Mnie to nie martwi, jednak jednostkowe działanie hobbysty zapaleńca to
    co innego niż możliwość kupienia gotowego produktu do zamontowania.
    Czipowanie spaliniaków to inna sprawa, masz przecież nawet producenckie
    programy do ustawiania map itp działań. W elektrykach to oprócz
    sterowania sama bateria i zasilania silnika jeszcze dochodzi pełno
    innych elektronicznych dodatków, a jak producent jeszcze zrobi
    sprawdzania i sterowani online jak w teslach to już jest bardzo trudno
    to omijac, Wszystko sie da tylko zawsze pozostaje kwestia kosztów bo co
    mi z tego jak ktoś mi za tysiąc dolarów sprzeda rozwiązanie jak
    producenckie będzie niewiele więcej mnie w sumie kosztowac?

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus