  • Data: 2019-08-19 22:06:41
    Temat: Re: Brakło 2,5km prądu
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-08-12 06:25, Shrek wrote:

    > No własnie - przecież jak już nalejesz, to na glebę nie każą wylać. Ale
    > masz rację - musi być raczej od nestea niż od coli, bo rura nie wejdzie.
    > Ja wożę ze sobą rurkę, mimo że na LPG jeźdzę, więc zawsze mogę komuś po
    > prostu z baku odlać - przyzwyczajenie z motocykla.

    > Kiedyś autostradę kończyłem na oparach. Przy wyjeżdzie mowił 400 km - no
    > ale jak się rumakowało to i więcej wachy wyszło;)

    Kiedyś jadę w delegację. Widzę, że dali niezatankowany do pełna. Nie ma
    problemu, gdzieś zatankuję. Ale tak se jechałem jechałem i w końcu o tym
    zapomniałem. Jestem na autostradzie i mi się przypomniało. Jak mi się
    przypomniało to w tej samej sekundzie samochód zgłosił. Zgłosił przy ...
    27km zasięgu. Jadę dalej, w końcu jakaś stacja będzie. Ale jadę jadę i
    nic. Już zaczynamy zastanawiwć się nad naszym assistance a tu... jest
    stacja. A na komputerze ... 001km zasięgu. Toyota zdaje się.