  • Data: 2017-12-14 13:23:12
    Temat: Re: COLP - największa dysfunkcja voipa
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-14 o 12:10, s...@g...com pisze:

    > Równie dobrze można i powiedzieć, że i CLIP w dobie, gdzie numery
    > telefonów można zmieniać jak rękawiczki ma średni sens. A jednak -
    > tak, jak lubię wiedzieć, "kto" do mnie dzwoni, to i chce wiedzieć, do
    > "kogo" się dodzwoniłem.

    To są odmienne sprawy, ja też lubię wiedzieć kto do mnie dzwoni, a jak
    ktoś zmienia numery jak rękawiczki lub dzwoni z zastrzeżonego to się do
    mnie po prostu nie dodzwoni.
    Ale jak ja do kogoś dzwonie, to dzwonie do OSOBY/INSTYTUCJI i średnio
    mnie interesuje pod jakim numerem lub gdzie geograficznie moją rozmowę
    odbierze.

    > Zwłaszcza, gdy ten ktoś siedzi np. na numerze 801xxx za który trzeba
    > płacić jak za audioteks a geograficzny strzeżony niczym bursztynowa
    > komnata.

    A co Cię interesuje na jaki on numer przekierowuje połączenie? Ty i tak
    płacisz za numer, który wybrałeś i w/g taryfy Twojego operatora.