  • Data: 2017-12-14 13:34:31
    Temat: Re: COLP - największa dysfunkcja voipa
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 13:23:17 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > A co Cię interesuje na jaki on numer przekierowuje połączenie? Ty i tak
    > płacisz za numer, który wybrałeś i w/g taryfy Twojego operatora.

    Interesuje - gdy ktos do mnie dzwoni to w ogóle nie płące - a chcę wiedzieć.
    Skoro ktoś wymyślił taką usługę jak COLP to chcę korzystać i wiedzieć.

    Przykłady:

    1. dzwonię na numer 801xxx który jest realizowany jako alias numeru geograficznego -
    wyswietla mi się geograficzny. Następnym razem dzwonię na geograficzny i mam taniej
    (nie wszystkie 801 są nakładkami, ale często się to zdarza)

    2. dzwonię na numer jakiejś firmy a tam mnie kolejne przekierowania łączą z komórką
    przedstawiciela - następnym razem zadzwonię od razu na te komórkę

    3. dzwonię do kogoś, kto ma kilak numerów komórkowych a przekierowuję na jeden - po
    zobaczeniu, na jakim numerze odbiera wiem, pod jaki nr mu wysłac SMS-a, bo te nie sa
    przecież przekierowywane

    Można i wymienić inne powody dla której COLP się przydaje