    From: g...@s...invalid (Gof)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cieknie paliwo audi a4 b5
    Date: Fri, 28 Aug 2015 10:43:17 +0000 (UTC)

    olek <o...@w...pl> wrote:

    > Znajomy się pytał co może być przyczyną że mu cieknie paliwo jak
    > samochód jest zapalony, jak zgasi przestaje lecieć. Wg mnie to jakieś
    > przewody. Do mechanika dopiero jedzie po niedzieli.

    Na moje oko - winna jest pompa paliwa. Niech kolega odłączy pompę, to
    przestanie cieknąć.

    Może trzeba zalać gęstsze paliwo - jak leje benzynę, niech naleje ropę,
    jak leje ropę, niech naleje oleju. Tylko takiego do przekładni, bo
    silnikowy może być za rzadki.

    Może być winna też grawitacja, ale z odłączeniem jej mogą być pewne
    problemy - z odłączoną grawitacją samochód nie pojedzie, bo odpowiada
    ona za przyczepność. Za to kierownica będzie lżej chodziła.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/