  • Data: 2018-01-11 07:39:26
    Temat: Re: Co wybudza mój komputer?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na ile rozumiem ten komunikat, to wyglada on na planowany reboot po
    > aktualizacji. Czyli cos w stylu, że zrobiłeś update ale na pytanie o
    > restart odpowiedziałeś, że później lub samo update było planowane na
    > określoną godzinę co właśnie spowodowało wybudzenie. Mozliwe?

    I tu zatoczyliśmy koło w kierunku wyłączenia update lub możliwości jego
    konfiguracji jak w w7 np.
    Zna ktoś łatwy i szybki sposób bez kilkunastu kroków jak to zrobić raz a
    dobrze?

    PS. Ja jeszcze zauważyłem dziwne zachowanie systemu który już się
    szykuje do aktualizacji przed restartem.
    Rozłączanie zdalnego pulpitu, wyłączenie niektórych urządzeń
    zewnętrznych usb, zmiana rozdzielczości ekranu...
    Coraz bardziej mnie wku... ten system a podobno staje się coraz lepszy :-)