  • Data: 2020-02-15 14:59:44
    Temat: Re: Cofanie liczników!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Nie bardzo niewinnych.
    > Dotychczasowe przypadki o których dyskutujecie wskazywały
    > że właściciele byli jednak winni.

    Winni czego?
    Czego jest winny gośc który ma merca który przejechał 2mln kiloemtrów i
    ze wzgledu na awarię musiał wymienic zegary na takie które wskazuja
    milion?
    Moze chcesz powiedziec, ze ta zmiana wskazania sprawi ze sprzeda swój
    samochód w jakiejs okazyjnej cenie?

    > A wy zakładacie że kiedy
    > diagnosta pomyli się to policja zabierze wam auto jako dowód.

    Nie, ja sugeruje ze zycie nie jest czarno białe i wystarczyłoby zeby
    policja odnotowywała przebieg w bazie kropka. Nie jest potrzebna
    penalizacja samego posiadania samochodu ze złym wskazaniem bo to nikomu
    krzywdy nie czyni.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż