  • Data: 2019-06-15 08:11:06
    Temat: Re: Cofanie między barierki na styk
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-15 02:31, Pszemol wrote:
    > "kk" <k...@o...pl.invalid> wrote in message

    > Sugerujesz że odstęp między barierkami zmienia się w czasie
    > przejeżdzania między nimi i z tego powodu musisz obserwować
    > obie strony auta aby Cię barierka nie zaskoczyła?? :-))

    To nie est Seicento, w ogóle nie widzę możliwości wychylenia się, siedzę
    jak w bolidzie F1. I nadwozie nie jest proste na wysokości barierki. Jak
    mi się kiedyś będzie chciało to może trochę się nad tym pobujam, ale
    normalnie spieszy mi się, wjeżdżam na lusterka i wychodzę. Tylko dlatego
    tam parkuję, że zawsze wolne jest. Niekiedy udaje mi się wjechać wgłąb
    wzdłuż barierek za ostatnim samochodem. Gdybym jeździł Twizy to
    mieściłbym się w wielu wolnych miejscach.

    > To chyba niewłaściwie sobie te barierki wyobrażałem - możesz
    > je nam narysować albo fotkę jakąś wysłać? Bardzo jestem ciekaw.

    Heh, zajrzałem na StreetView i ... w 2014 nie było jeszcze barierek. Tak
    jak myślałem, że to tylko po to jest by ludzie nie robili skrótów tamtędy.