  • Data: 2018-05-17 08:45:29
    Temat: Re: Czerwony kolor czemu matowieje
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem na czym polega. Kiedys uzylem i mi pasowalo. Na opakowaniu napisane ze ma
    teflon. Niesamowicie sliski lakier sie po nim robi. Wezmiesz czysta szmate, oprzesz
    sie na poplasmalowanym i wyblyszczonym samochodzie i sie wypierdolisz. W zime
    samochod zachlapany syfem. Papada snieg i jak zacznie splywac to z brudem splynie. To
    bardzo stary wynalazek. Kiedys byl bardzo drogi. Poplastmalowalem bialego malucha i
    przez cala zime byl czysty. Pewno teraz jak poszukac to lepsze preparaty by sie
    znalazly. Nie wiem tez czy dzisiejszy plastmal to ten sam co kiedys. Dawno nie
    uzywalem. Z ciekawosci poszukalem w necie i sie okazalo ze jest i ze kosztuje z 12
    zlotych. On na dodatek skutecznie myje. Wystarczy oplukac samochod z piachu i jak
    duzo powzeranego brudu to ze dwie bawelniane podkoszulki trzeba miec. Wosk na
    myjniach to lipa na kolkach. Myja samochody codziennie przez lata i jak by uzywali
    wosku to podloga byla by sliska a nie jest. Nie polecam Plastmalu ani zadnego
    samochodowego wos
    ku do wykladzin z pcv ani plytek. Swieca sie jak psu jaja ale chodzic sie bez butow
    ze stalowymi kolcami nie da. Zrobilem kiedys taki eksperyment i jak paralitycy
    chodzilismy po kuchni. Pies jak sie rozpedzal do miski to jak na rysunkowym filmie
    najpierw buksowal a potem jak zlapal predkosc to sie na scianie rozplaszczyl.

    Ciekawy jestem, czy to nie tym mi przejechali czarne plastiki w
    warsztacie, że potem w ciągu paru miesięcy zbielały (wyglądało jak biały
    nalot, ale się nie zmywało).