  • Data: 2018-01-10 21:21:18
    Temat: Re: Czy Samsung sprzedał dział drukarek do HP?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-09 o 17:12, ń pisze:
    > Mój problem z kombajnem Samsung:
    >
    > Jak w Samsung Document Creator uzyskać język skanowania ocr polski (w
    > rozwijanym menu SDC pokazują się tylko cztery główne języki
    > zachodnie)? Głowę bym dał, że w wersjach z softu z roku powiedzmy ?
    > 2019-2012 polski był (choć OIDP jakaś kobyła, którą ledwo dźwigał
    > stary jednordzeniowy komp). Polski ocr w tym Samsungu niby jest
    > możliwy (jeszcze nie próbowałem), ale w wersji skanowania z drukarki
    > do komputera ('push' do zadanego katalogu), a nie z samego komputera
    > (a wygodniej mi wklepywać wszystko w kompie, niż na ekraniku
> [...]

    Ta drukarka to Samsung czy HP.
    Opcje drukarki nie są w języku polskim?
    Poza tym widze z tego co piszesz, że nie masz zainstalowanego sterownika
    skanera do tej drukarki. Poszukaj w plikach (bin) "scan.exe" czy cos w
    tym typie-ikona skanera. Może masz (u mnie jest HPscan.exe) Jak nie masz
    to instaluj drukarkę od nowa. Może masz zainstalowaną drukarkę po Wifi i
    dlatego nie ma skanowania z aplikacji w komputerze. Można zainstalować
    drukarkę po Wifi wraz z po USB, czyli i to i tamto, albo tylko po USB.
    Drukarka musi być połączona z komputerem kablem USB.
    Zawsze otwieram HPscan (mam ikonkę na pasku zadań) jak chcę coś
    zeskanować i tam mam opcje do wyboru do jakiego formatu chcę zeskanować.

    --
    animka