  • Data: 2017-06-09 16:19:25
    Temat: Re: Czy istnieje urządzenie do zapamiętywania kolorów?
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2017 o 12:39 ks <k...@g...com> pisze:

    > W dniu 2017.06.09 o 11:12, Trefniś pisze:

    (...)

    > może, tylko ja nie chcę zmierzyć, tylko zapamiętać i później odtworzyć
    > wynik porównania 'na oko'.

    Podkładałem linki, czemu nie przeczytałeś?
    Dokładnie ten sam kolor (i pozostałe warunki), a zupełnie inaczej je
    postrzegasz.
    Raz jako "pięknie", kiedy indziej jako "przeciętne".
    A wszystko zależy od olbrzymiej ilości czynników!

    "Piękny kolor opalenizny u pięknej dziewczyny". OK, zdarza się.
    Podstaw teraz ten sam kolor u lokalnej dziewczęcej "wielorybicy" (nie ma
    brzydkich dziewcząt!).

    Rozumiesz absurd swojego pomysłu???

    > Może być ustrojstwo analogowe z jakimiś kolorowymi kliszami, może być
    > chemicznie, może być nawet zestaw barwników jak do drukarki, kroplomierz
    > i podświetlana buteleczka. Obojętne byle działało jak chcę :)

    Nie chcesz, bo tak działać nie może!

    --
    Trefniś