  • Data: 2019-01-10 01:06:02
    Temat: Re: Czy tylko ja uważam, że...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mój znajomy kiedyś otwierał punkt demontażu samochodów czy jakoś tak.
    Przychodzi pan urzędnik ;
    - dzień dobry czy ma pan zbiornik nachujwieco ?
    - mam. Proszę ! Działa.
    - Jakiej firmy ?
    - Zenon Products. Za 5000. Działa świetnie.
    - Do dupy. Nie może być. Musi być z PIAP. Cena 16.000.
    - Dlaczego ??
    - Takie som przepisy. Musi być ten z PIAP, bo ma
    bardzoważnompieczontkie. Ale pan się nie martwi. Pan teraz może dostać z
    unii dotację. Pierwsza część z tej dotacji będzie akurat na ten dyks.
    Płaci pan od razu czy na raty ?

    I co ? Kolega musiał kupić to gówno z PIAP, które się do niczego nie
    nadawało, mimo , że konstrukcja cepa jest bardziej wyrafiniowana.
    Można się bawić ? Można, tylko trzeba mieć odpowiednich kolegów w
    odpowiednich urzędach.