eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego › Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <pb02if$iej$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Mon, 16 Apr 2018 08:54:34 +0200
    Message-ID: <1tyn9q7uvxh8$.dlg@myjk.org>
    Lines: 31
    NNTP-Posting-Host: 83.31.147.139
    X-Trace: 1523861673 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 666 83.31.147.139:12464
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2178
    X-Received-Body-CRC: 3373175106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629166
    [ ukryj nagłówki ]

    Sun, 15 Apr 2018 19:36:14 +0200, Marek S

    > Czy wiecie o co chodzi? Cena wydaje mi się absurdalną. Przecież to tylko
    > podłączenie kompa i wyklikanie opcji na nim. Albo... o czymś nie wiem.

    Prawdopodobnie jest to cena z wymianą oleju (oraz filtra oleju).

    > No cóż, postanowiłem więc zrobić to własnym sumptem mimo iż żadnym
    > mechanikiem nie jestem i bardzo boję się ingerowania tak głęboko. Mam
    > jakiś prymitywny komputerek diagnostyczny w postaci softu na laptopie.

    W Mazdach się takie rzeczy kawałkiem drutu wciśniętym w odpowiednie miejsce
    pod maską wywołuje, nawet komputera podłączać nie trzeba. :P Jest wypalanie
    DPF, jest kalibracja wtrysków, jest kasowanie inspekcji olejowej itd.

    > Wlazłem w sekcję procedur związanych z silnikiem, skasowałem błędy DPF,
    > uruchomiłem regenerację DPF. 30 minut, chmury dymu, żar spalin taki, że
    > z 1m parzył (650 stopni za DPF) i ... błędy trwale zniknęły. Zajętość
    > 4%. Olej zaraz zmienię i pozamiatane. Żadna filozofia. Sprawdziłem po
    > ostygnięciu poziom oleju - taki sam jak przed wypalaniem. Czy coś
    > przegapiłem i pora zezłomować auto?

    Tylko skąd wiesz że to jest olej taki jak przy wypalaniu a nie w 50% (czy
    więcej) ON?

    Jeśli DPF się zamulił, to musisz już zacząć szukać przyczyn. Pierwszy do
    sprawdzenia EGR -- kiedy był czyszczony ostatnio?

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: