eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDeawoo Lanos - problem chyba z elektroniką. › Re: Deawoo Lanos - problem chyba z elektroniką.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Deawoo Lanos - problem chyba z elektroniką.
    Date: Tue, 16 Dec 2014 18:36:51 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <m6pqjq$qk7$1@node2.news.atman.pl>
    References: <3...@g...com>
    <m6pnoh$ni2$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@p...pl.invalid>
    NNTP-Posting-Host: 193.0.194.227
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=windows-1250; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1418751419 27271 193.0.194.227 (16 Dec 2014 17:36:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Dec 2014 17:36:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <2...@p...pl.invalid>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:675787
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-12-16 18:22, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Moja wytrzymuje ponad 270kkm...

    Widuje na codzień Nubirę z licznikiem powyżej 300kkm bez zmiany pompy i
    bez wymiany uszczelki, a zdaje się że pompa identyczna. Ale to raczej
    wyjątek wspomagany pedantycznym włascicielem. Rozmawialem dużo z
    serwisantami daewoo (jak jeszcze byli :) i przeciętny czas życia pompy
    to jest 100kkm. Czasem trafiały się lepsze pompy w pierwszych Lanosach,
    potem głównie badziewie.

    >> I jeszcze jedno: podobno na rynku duzo jest złych pomp -
    >> które działają tylko od połowy baku w górę.
    > Dokładniej: działają też niżej ale z rozruchem może być drobny kłopot.

    Nie. Mialem taką pompę "z allegro". Pozornie *niczym* się nie różniła.
    Po instalacji: samochód pracuje powyżej 1/2 baku, przy niepełnym baku
    ale powyżej 1/2 na zakrętach silnik przerywał lub zupełnie gasł, po
    wyprostowaniu działał dalej. Poniżej 1/2 gasł podczas jazdy.
    Prawdopodobnie wewnatrzna część korpusu nie była szczelna i paliwo
    wylewało się do baku. Sprzedałem w takim stanie, nie wiem co da się z
    tym zrobić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: