eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDeawoo Lanos - problem chyba z elektroniką. › Re: Deawoo Lanos - problem chyba z elektroniką.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Deawoo Lanos - problem chyba z elektroniką.
    Date: Tue, 16 Dec 2014 18:48:15 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <m6pr97$rer$1@node2.news.atman.pl>
    References: <3...@g...com>
    <m6pnoh$ni2$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 193.0.194.227
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1418752103 28123 193.0.194.227 (16 Dec 2014 17:48:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Dec 2014 17:48:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:675790
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-12-16 18:36, s...@g...com wrote:
    > Tymczasem jak już odpali, to kręci się jak tralala

    Pompy psują się w ten sposób że zatrzymuja się w strefie martwej
    komutatora która powstaje w wyniku zużycia albo komutatora albo
    szczotek, w dodatku preferują ta pozycję zatrzymania z jakiejś przyczyny
    przez co problem jest powtarzalny. U mnie wystarczyło puknąć solidnie
    ręką w kapsel od baku od strony kanapy. Wibracje od rozrusznika też
    powodowaly że pompa "łapała" i pracowała bez problemu. Po kilku
    tygodniach coraz gorzej to dzialalo aż przestalo kompletnie.

    Czy to pompa - nie wiem. Ale uszkodzona pompa to różne ciekawe objawy.
    Nic nie stoi na przeszkodzie aby posłuchać czy działa. Tańszej
    diagnostyki pompy nie znajdziesz.

    Na marginesie: w lanosie immobilizer jest dośc "ciekawy": odcina tylko
    pompę paliwa. Zaplon działa, więc jak pompe na "krotko" zasilisz to
    pojedziesz bez immo. Może cewka immo w kierownicy (która się często
    urywa) ma kłopoty i immo nie podaje napięcia na pompę, dopiero pukanie w
    stacyjkę cos pomaga.

    PS. Wyjęcie wtyczki z pompy i mierzenie na niej napięcia to zly pomysł.
    Napiecie może być ale pompa nie zadziała. Wine moga ponosić skorodowane
    kable które potencjal przeniosą ale prądu już nie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: