    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Deawoo Lanos - problem chyba z elektroniką.
    Date: Tue, 16 Dec 2014 18:53:48 +0100
    Sender: r...@n...agh.edu.pl

    Hello Sebastian,

    Tuesday, December 16, 2014, 6:36:51 PM, you wrote:

    > Widuje na codzień Nubirę z licznikiem powyżej 300kkm bez zmiany pompy i
    > bez wymiany uszczelki, a zdaje się że pompa identyczna. Ale to raczej
    > wyjątek wspomagany pedantycznym włascicielem. Rozmawialem dużo z
    > serwisantami daewoo (jak jeszcze byli :) i przeciętny czas życia pompy
    > to jest 100kkm. Czasem trafiały się lepsze pompy w pierwszych Lanosach,
    > potem głównie badziewie.

    Lanos ze szczytu produkcji...

    > Nie.

    No chyba wiem, jak się zachowuje moja pompa i co na to mówią
    mechanicy :)

    > Mialem taką pompę "z allegro". Pozornie *niczym* się nie różniła.
    > Po instalacji: samochód pracuje powyżej 1/2 baku, przy niepełnym baku
    > ale powyżej 1/2 na zakrętach silnik przerywał lub zupełnie gasł, po
    > wyprostowaniu działał dalej. Poniżej 1/2 gasł podczas jazdy.

    Ty miałeś taki problem a ja mam problem z siorbaniem - prawdopodobnie
    smok nie jest szczelnie osadzony. A rozbierać mi się nie chce tylko po
    to, żeby to sprawdzić.

    > Prawdopodobnie wewnatrzna część korpusu nie była szczelna i paliwo
    > wylewało się do baku.

    Jakby się wylewało, to byłoby niezależne od poziomu.

    > Sprzedałem w takim stanie, nie wiem co da się z tym zrobić.

    Wymienić.

    --
    Best regards,
    RoMan