  • Data: 2019-09-12 19:44:08
    Temat: Re: Dimmable LED -- do bani
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2019-09-12 o 11:25, J.F. pisze:
> [...]
    30w-bialy-cieply-mengs-8272589967

    >Jeżeli tam jest szeregowy kondensator to raczej jest ściemnialna
    >normalnym regulatorem, pod warunkiem że albo masz ich dość dużo, albo
    >podłączysz jeszcze jakieś obciążenie żeby triak miał podtrzymanie.
    >ZTCP to są "dedykowane obciążenia" w postaci kondensatora.

    IMO nie bardzo.
    Raz - przy katach otwarcia ponad 90 stopni ciagle mamy pelne napiecie
    pik-pik, wiec i pelny ladunek przez kondensator przeplynie.
    Dwa - przy tych skokach napiecia poplynie duzy prad, ucierpi rezystor
    szeregowy, mostek, ledy ... no sam kondensator szeregowy, ale moze
    najmniej.

    Zreszta przy innych nie zaznaczaja "sciemnialna".

    -led-dimmable-light-80x-2835-smd-led-bulb-lamp-in-wa
    rm-whitecool-white-energy-saving-light/?portfolioID=
    2230

    >Ano nie można. Chyba że się w naukę zainwestuje ;)

    A tu widac :-)

    J.