    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dla kochających nie wymienianie oleju
    Date: Mon, 21 Jan 2019 07:17:55 +0100

    W dniu 20.01.2019 o 23:43, Marek S pisze:

    > Mam zatem propozycję dla nich dodania kolejnego przygłupa do listy,
    > który twierdzi, że olej warto często zmieniać:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo

    Gwoli ścisłości to jest filmik o tym co ile wymieniać olej przy
    docieraniu silnika i czy w ogóle proces docierania silnika w
    nowoczesnych silnikach zachodzi.

    A co do tego jak często wymieniać - ja uważam że jest to sprawa na tyle
    tania, że co 15 tysi. NIe dlatego, że jak wymienisz po 30 to coś się
    stanie, bo pewnie nie, ale nie warto ryzykować.

    Shrek